

Пред изданието Аutocar той казва: „Малкият Revolte е първият ни знак, че Citroen може да използва ретро дизайн и един стил, носещ в себе си „френското”, който да бъде успешен в Европа”.
Revolte е с дължина 3800 мм и използва същата платформа като C3 и DS3. Дизайнът му впечатлява с липсващите превеси и с широката следа. Външния вид на автомобила видимо прави поклон към култовия 2CV, особено със задната си част и предните калници.

Citroen влиза в новото десетилетие с малко странен микс от модели. Малки практични автомобили и малко скучновати семейни модели тип хечбек. Във фирмата разбират, че трябва да въведат някаква нова производствена философия. Вярно е, че предлагат и модел като DS3, но той също (като че ли) не може да върне типичния за Citroen нестандартен вид, да създаде настроение за различност от общата сивота.

Това ли се цели с ретро дизайна на Revolt? Връщане към корените? Към типичните за Citroen форми и линии, към специфичната аудитория на марката?
„Revolte е малък луксозен автомобил. Главната идея беше да представим лукса по различен начин”, казва Бонцаниго и продължава, „Аз виждам Citroen като най-парижката марка от трите френски фирми. Париж е център на модния свят. Затова залагаме при Revolte на цветове и обзавеждане. Ние не искахме като другите просто да използваме кожа, хром и дърво. Използваме и кристал”.

Дали това обаче няма да означава феминизиране на колата? Според Бонцаниго „жените харесват автомобилите на мъжете, но обратното не е вярно. Ако стигнем до масово производство, със сигурност серийната версия няма да бъде само за жени или само за мъже. При една концепция обаче, можем да си позволим „по-женска” кола”, казва той.
.jpg)
Бонцаниго говори и за две зони в интериора. Отпред има две спортни седалки от карбон, които се съчетават с една компактна и уютна задна част. Кокпитът е по-строг, седалката на водача е като чуждо тяло сред останалата част на интериора.

Все пак това ли е наследникът на 2CV? Бонцаниго казва: „Разбира се влиянието на 2CV е видимо. Сега спокойно можем да говорим едновременно за бъдеще и за история. Citroen е готов за следващата стъпка. Но Revolte не е просто ретро дизайн, той само напомня за него и докато 2CV има спартански интериор и почти никакво обзавеждане, Revolte е супер луксозен и високотехнологичен автомобил".


