IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota пуска серийно и хибриден Auris

Когато Toyota представи в Европа заместникът на хечбека Corolla (при седана името беше запазено), тя смени и името му – Auris.

Toyota пуска серийно и хибриден Auris
Това беше направено за да се покаже размера на замяната, не просто ново поколение, а нова стратегия, изцяло нов модел и дизайн, различно равнище на качество.

Сега при модел 2010 на Auris, японската фирма иска да затвърди това с някои промени във външния вид и един изцяло нов вариант. Ако промените във външния вид са по-скоро козметични, то новата версия наистина е нещо, което може да привлече вниманието на купувачите в Европа.

Става въпрос за нов хибриден модел който идва с модел 2010 на Auris. За да сме точни трябва да припомним, че концепция на Auris HSD (Hybrid Synergy Drive) беше представена през миналата година във Франкфурт. Сега от Toyota представят и серийния модел.

Във външния вид на Auris модел 2010 виждаме променена решетка, нова предна и задна брони, променени фарове, нови задни светлини, различен дизайн на капака на двигателя, променени джанти и външни огледала с интегрирани мигачи. Серийната версия на хибрида Auris HSD запазва повечето промени във външния вид, демонстрирани от концепцията през миналата година.

Хибридната система на Auris HSD е съставена от бензинов двигател и електромотор, като почти повтаря системата при Prius, което означава, че хечбекът няма да може да се движи само на електроенергия. Официалната премиера на новия хибриден Auris ще бъде през март в Женева, а продажбите на Стария континент ще започнат от началото на лятото.
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    toyotasuperfen ( преди 15 години )
    kato 4eta negramotnite komentari,na pove4eto draska4i im mirishat krakata za takuv avtomobil!govorim za hibrid goveda prosti!
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    HI ( преди 15 години )
    abe kak taka vsichki bulgari sa razbirachi,a edna kola ne mogat da napravqt i specialno za AURISA v evropa prosto izbiva ribata tam kak taka ne im prechi konzolata prosto kolata si e udobna ikonomichna i vseki si kupuva spored dzhoba kara 5-7god. i si kupuva nova
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IT. ( преди 15 години )
    :))) Aaa ti kolkoto i gramotno da se opitvash da ni ubedish v ubejdeniatasi che tazi kola stava za nessht,prosto zvuchish tvarde neubeditelno kogato poglednem snimkite po-otgore i vidim tragichniat vid na tova "nikavo" vozilo :)))
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    w ( преди 15 години )
    важното е колко е практична, другото е меркантилност
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Пеуник ( преди 15 години )
    прилича на ГОЛФ
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    За мен дизайна не е лош, просто е недовършен. Аз карам стария модел и под определени ъгли изглежда страхотно. Но под дръги ъгли не изглежда никак добре. Та мисълта ми е - дизайна е недовършен. Същото мога да твърдя и за Аурис-а. Но си прав, нека човека да се Обеждава :)
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Обеждаваш ли се? Обеждавай се тогава, докато грамотните хора са Убедени какво могат японците...
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега, как да нямам идея?Което съм написал е вярно. Пластмасите са твърди и лъскави, тази горе на таблото е малко по-добра.Повечето коли в класа са с доста по-добри материали. Голфа не го харесвам, но той е сред най-добрите и доста по-добри от Ауриса.За вратите, просто обърни внимание. 2 пъти по-тънки са от на предишния ми автомобил (Фокус 2005).
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    G02 ( преди 15 години )
    Абсолютно средна хубост,нищо особено като модел.Но ти идея нямаш какво представлява.Вратите са дори прекалено дебели,а пластмасите са най-малко едно ниво над тези на немската дачия-последния голф.Таблото е меко,което е добро,добро е.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    И на мен не ми харесва Ауриса. Отвън е безличен и тумбест, отвътре е отврат тая огромна конзола. Пластмасите са тън евтини и твърди. Вратите са адски тънки. И като автомобил не е нищо особено - нищо забележително. Средняшка работа, никаква индивидуалност.Просто кола за придвижване.За много хора това е предостатъчно, обаче...