IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробности за Audi e-tron

Най-новата концепция на Audi e-tron показва добре намеренията на фирмата да създаде нов спортен автомобил, засега известен като R4.

Подробности за Audi e-tron
Новата концепция с две места носи същото име като показаната по-рано, която беше по-голяма. Сега показвания автомобил е доста по-малък и за разлика от повечето концепции на Audi разкрива чисто спортни намерения. 



Това не е случайно. Вече се говори, че шефът на Audi Руперт Стадлер (Rupert Stadler), е дал зелена светлина за разработката на нов, малък спортен автомобил с монтиран по средата на платформата двигател. Според източници от Audi, именно концепцията на e-tron показва доста ясно как ще изглежда бъдещият малък спортен автомобил R4. 

Новият модел на Audi ще носи и някои компоненти от концепцията на Volkswagen BlueSport. Вероятно е това Audi да показва и някои от характеристиките на бъдещ нов модел на Porsche, който ще видим към 2012 г. 



Силуетът на новия e-tron е типичен за спортна кола, с издължен капак на двигателя, силно наклонена линия на покрива и ниска задница. Решетката е голяма, с елементи от карбон и отвори за въздух. LED фаровете са с доста изразителна форма и в същото време типични за Audi. 

Малко изненадващо обаче, задната част на колата напомня за някои нови модели на Aston Martin, особено формата на задните светлини. Главният дизайнер на e-tron е англичанин, Стив Люис (Steve Lewis), който успя да завърши тази версия на автомобила само за 4 месеца. 



Колата е с дължина 3930mm, широчина 1780mm и височина 1220mm, което я прави по-малка от днешното Audi TT. Разстоянието между осите (2430мм) е също по-късо със 170 мм от това при ТТ. Концепцията е с два електродвигателя, монтирани зад задната ос с обща мощност 201 к.с. 

Най-впечатляващ (дори и за електрически автомобил) е максималният въртящ момент - 2646 Nm. Движението се предава към задните колела. Според производителите този автомобил ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди, а от 60 до 120km/h за 5.1 секунди. Максималната скорост е ограничена до 200 км/час за да се запази по-дълъг живота на акумулаторите, които са литиево-йонни. 

При концепцията те са монтирани зад кабината, в пространството в което при новия R4 ще бъде монтиран двигателя. Общото тегло на акумулаторите при e-tron е 399 кг. С едно зареждане автомобилът ще може да изминава 250 км. Зареждането им от нормалната електрическа мрежа трае 11 часа, но от система 400V това става само за 2 часа. 

Рамата на R4 е алуминиева, а панелите на каросерията са от карбон и фибростъкло. Собственото тегло на автомобила е 1350 кг.
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kapitango ( преди 15 години )
    Прави впечатление,че тук пишат коментари и хора, които си нямат и понятие от темата.Двигателите са разположени на зад задния мост с цел да се постигне правилно разпределение на масите. Е-трон имат и модел с 4 ел.двигателя на 4-те колела. Ако тази кола се произведе с обикновенно ДВГ маста и ще е около 900кг. Двата двигателя на Тесла тежат 70кг.+400кг акомулатори. Двигател 1,8Т със скоростната кутия и генерация тежи около 200кг. Ауди са доказана марка автомобили и да се плюе по тях е нелепо.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    milen ( преди 15 години )
    Какво му обръщате внимание на тоя с Аудито.Написал 250 коментара,а не направи 2 мин. клип!?Вчерашно пишлегарче лъже като разпрано
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kur za BMW ( преди 15 години )
    E poreden 6edyovar ot nay-dobrite i nadejdni proizvoditeli!!!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дарин ( преди 15 години )
    От това което четох,мога да ви кажа за този с нарисуваното аудито,дето е писал,че пазарува мерджани и Бмв-та от някаква автокъща в София за 50 бонки,от космоса му личи,че през живота си не е купувал и продавал кола над 1000 лв.Гледа батковците какво карат и се унася в мечти и лиги.Защо обръщате внимание на такъв ***?Живей в някакво умряло село и се прави на гражданин.Тя съдбата му се е подиграла.Единствения му шанс да го забележат е тук и само тук.В истинския живот е никой,и той го знае.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    това спокойно можеха да го кръстят AUDI E-Прът ...! това е дори по грозно от предшественика си. ама нали SAUDI правиха великото QATTRO ...? А сега защо изневеряват на задволанните нещастия които ги карат ще се изтрепят с тея ел.двигатели само на задната ос няма да има кой да го копува така като няма 4х4 потенциялните копувачи започват да сънуват кошмари как е зима и понеже са състезатели как се усукват около някой стълб,дърво и други подобни! след всички тези леки композитни материяли тегло 1350
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cosworth ( преди 15 години )
    Хеее и от ваше име ли е дрънкал глупости хлопа му дъската. И от мое име съм го хващал а кой знае колко пъти не съм.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    C4 ( преди 15 години )
    Тоя миризливия вчера и от моето име пишеше. Такава проста шматка никога не бях срещал.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WRC ( преди 15 години )
    Миризлив аз съм от София пак те е лепнала параноята и ти се привижда Казанлък. Да не та изнасилиха и там *** като вм Стара Загора? И миризлив като ми пишеш от името не ставаш по интересен.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WRC ( преди 15 години )
    а ха,тоя е смелчагата,дето определял срещи от Казанлък в Бургас.Нали ни даде линк,бе мушмуло,направо са умрели от страх,какво говориш..:))) насрал си се ти в гетото на Казанлък,мухахаха...:)))
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Миризлив днес от мое име ли пишеш? Гадно ли е да си наакан от страх? И да нямаш и грам смелост да пишеш от свое име? Селски това може и да минава в село Айтос ама тука не вървиш.