IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки от интериора на Opel Meriva

Opel показа първи официални снимки от интериора на новото поколение на Meriva.

Първи снимки от интериора на Opel Meriva
Когато в началото на този месец от Opel публикуваха първите снимки от новата Meriva, сред тях липсваха снимки от интериора. Официалната премиера на автомобила ще бъде през март в Женева. 



Според представителите на Opel, при създаването на интериора основна задача е било да се увеличи максимално полезния обем и да се постигне висока функционалност. За тази цел таблото е изнесено малко по-напред и е по-ниско. Това позволява и по-добра видимост на водача. 



Задното стъкло е пуснато по-ниско, също с цел по-добра видимост. В интериора се използва познатата концепция и от предишни модели на Opel, FlexSpace. Задните седалки могат да се движат и сгъват само с едно движение, като могат да се регулират напред и назад независимо една от друга. 



При вдигнати задни седалки обемът за багаж е 400 литра, при сгънати задни седалки той е 920 литра. Ако багажното отделение се използва до тавана, то новата Meriva може да поеме 1500 литра багаж. 



На пазара в Европа новото поколение на Opel Meriva ще се появи през лятото. Колата ще се предлага с шест бензинови и дизелови турбодвигатели с мощност варираща от 75 до 140 к.с.
0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    "Таблото е изнесено напред и надолу". Това означава, че вероятно дългите ми крака биха опирали в жабката при изнесена по-напред предна седалка, както това става при малките модели на Фолксваген, Шкода и СЕАТ. Копчетата в средата са много, но поне са големи. Представям си каква блъсканица ще настане, ако едновременно отпред и отзад започнат да се качват хора. Ще трябва да се изчакват вероятно. Не ми харесва тая концепция с противоположно отварящи се врати.
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Jelqzko ( преди 15 години )
    Харесва ми не изглежда никак зле. Изцяло издържана в дизайнерската линия на Инсигния и Астра. Стига обаче и цените да не бяха толкова високи. Стартова от над 16 000 евро. А това все пак е една малко по-висока и по-дълга Корса ?!
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    преброих точно 39 копчета на централната конзола !!!!пълна кретения са опелите с това претрупано арматурно табло