
Най-значимите промени във външния вид са уголемената решетка, новата форма на LED фаровете, предната и задна брони с нова долна част, нови външни огледала, променени задни светлини.

Според производителите, модернизираната версия има леко удължени преден и заден превес (съответно с 30 и с 5 мм). Единствената промяна в интериора засяга кабриолета, като се използва нова рефлекторна технология за да се избегне силно нагряване от слънцето на седалките, облегалките за главите и скоростния лост.

Според информацията от BMW, тази нова технология може да намали температурата на повърхността при тъмно оцветените интериори с около 20 градуса по Целзий. При светлите интериори ефектът е още по-силен.
В САЩ купето и кабриолетът ще се предлагат в две модификации - 328i и 335i. BMW 335i е с новият редови двигател с шест цилиндъра и една турбина (N55), който заменя би-турбото N54 също с обем 3.0 литра и 6 цилиндъра.

От BMW казват, че въпреки запазената максимална мощност от 300 к.с. и максимален въртящ момент от 406 Nm, новият двигател с една турбина отговаря по-бързо на педала за газ, има по-нисък разход и по-малко вредни емисии от предшественика си.

Купето със задно предаване 335i, както и кабрио версията, ускоряват от място до 100 км/час съответно за 5.4 и 5.6 секунди. При версиите с автоматична трансмисия ускорението е с 0.2 десети от секундата по-бавно. Купето с предаване на движението към четирите колела 335i xDrive ускорява малко по-бързо – за 5.3 секунди.

BMW 328i с мощност 230 к.с. е с непроменен двигател в сравенние с предходната версия. Все още не се казва, дали ще има и заместник на „горещия” вариант с мощност 322 к.с.
Продажбите на обновените версии ще започнат след около 2-3 месеца.





0