
Президентът на Ford America Марк Филдс (Mark Fields), заяви тези дни в Детройт, че „Ford засега се фокусира върху ролята на марката Lincoln на пазара в Америка, но скоро това може да стане световна марка”.
„Засега нямаме конкретни планове, които в скоро време да направят от Lincoln глобален автомобил”, казва Филдс пред изданието Automotive News. “Това обаче не означава, че в бъдеще няма да се случи. Просто засега трябва да се съсредоточим върху Северна Америка”, продължава Филдс.
Дори в скоро време Ford да не успее да направи от Lincoln световна марка в луксозния сегмент, на отделни пазари това може да се случи. В Китай например, където с продажбата на марки като Jaguar и Land Rover Ford загуби присъствието си в луксозния сегмент.
Плановете за глобална роля на Lincoln поне от днешна гледна точка са меко казано прекалено амбициозни, като се има предвид, че марката има спад в продажбите си дори в САЩ, където през миналата година те намаляха с 23%. През 2009 Lincoln продаде в САЩ едва 82 847 автомобили, което е най-ниското равнище от 1981 година досега.


0