аутомедия, работен обем на мотора се измерва от гмт до дмт и се умножава по броя на цилиндрите. а обема на горивните камери е нещо съвсем друго...много сте некомпетентни, да не кажа прости!
Е, не може всичко да е перфектно :) . Наистина автоматиците им са доста назад(бавно преключване, убиват ускорението а и превключват когато шофиора не иска), а окачването и спирачките са си супер за техните прави пътища с по шест платна. Просто манталитета там е друг, важен е старта на сфетофара а не колко бързо може да вземеш завоя. А и не може да се отрече че имат излъчване и дизайн, който ги различава от останалите автомобили. Имат много минуси, но това не ми пречи да ги харесвам. :)
Заглавието ясно и точно е написано- най-спортни в ДЕТРОЙТ. Не е много трудно да четете. А иначе стига с тези смешни критерии-който вади най-много коне, той е по-добър(приказки, които подхождат на децата). Наистина американските двигатели може да не са толкова ефективни като европейските или японските, но това не означава нищо.Просто там индустрията и хората имат различна култура и най-вече по-ниски цени на бензина. :)
За Америка да ,но сред 10 те най в света , за мен са Макларън Ф1, Макларън SLR, Пагани Зонда,Бугати Вейрон ,Ферари Енцо,Ферари Ф50, Ламборджини LP640, Ламборджини Ревендж, Порше GT,Нисан GT-R.