
Двуместният CR-Z е запазил и футуристичния си интериор. Купето е с бензинов двигател i-VTEC с обем 1.5 литра комбиниран с хибридната електрическа система Integrated Motor Assist (IMA). Електродвигателят е с мощност 10 kW и подпомага бензиновия двигател при ускорение , а по време на използване на спирачките работи като генератор и дозарежда никеловия акумулатор имащ напрежение от 100 V.

Бензиновият двигател се изключва автоматично при спиране. Максималната мощност на хибридната система е 122 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е 173 Nm., като е достъпен още при 1000 об/мин. Скоростната кутия е стандартна механична с шест степени.
Honda CR-Z има три режима на управление между които водачът може да избира - Sport, Normal и Economy. Промяната на режима въздейства върху кормилната система, времето за реакция на двигателя, климатика и др. В Детройт Honda не съобщава динамичните характеристики на автомобила, но за концепцията показана в Токио се знае, че ускорява от място до 100 км/час за 9.7 секунди.
За сметка на това дават данни за разхода на гориво от около 6.4 литра на 100 км. Трябва да се каже, че и ускорението и разхода не са впечатляващи. За сравнение новият Prius на Toyota, който е по-голям и тежък от Honda CR-Z, ускорява за 9.8 секунди и има среден разход от 4.6 литра на 100 км. Дори седанът на BMW 335d с мощният си дизелов двигател от 260 к.с. предлага разход от 6.4 литра на 100 км.


0