IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford представя новия Focus в Детройт

На откриващият се днес в Детройт Северноамерикански международен автомобилен салон, Ford ще представи новото поколение на Focus.

Ford  представя новия Focus в Детройт
Това ще бъде поредният глобален модел на американската група, който ще се продава на всички световни пазари с един и същи дизайн и набор от двигатели, съобщава изданието The Detroit Free Press.

Първият глобален модел - Ford – Fiesta, все пак претърпя леки промени за пазара в Северна Америка, с оглед на изискванията за безопасност и опазване на околната среда.
 
На базата на същото шаси и механика ще бъдат създадени около 10 нови модела на семейство Focus до 2012 година. Това позволява на Ford да прави планове за удвояване продажбите на този модел по света.

Колата ще се продава в 122 страни и има потенциал да стане един от най-продаваните фордове за всички времена. Шефът на Ford, Mulally изрази надежди, че новата генерация на Focus ще постигне в Китай, Русия и Северна Америка същия успек, който отбелазва в Европа през последните години.

Като цяло размерът на новото поколение на Focus не се променя в сравнение със сегашното. Окачването също ще бъде без съществени промени.

Интериорът е модернизиран с централна конзола разработена така, че да бъде максимално удобна за водача. Качеството на материалите е значително по-добро от досегашното.

За европейските купувачи новият Focus ще бъде предложен едновременно в две версии – хечбек и седан, както ще бъде и за купувачите в САЩ. Това ще стане в началото на 2011 година. Колата ще се произвежда в Заарлуис, Германия, Мичиган, САЩ и Чонгкуингр Китай. На по-късен етап новият Focus ще се сглобява и в Испания и Русия.
Сега за новият Focus се очаква да има около 80% общи детайли между версиите за Европа и за САЩ, докато при Fiesta общите части между двата модел са само 60%.

Външният вид на новото поколение на Focus е изпълнен в стила на новия C-Max, чиято премиера беше през септември 2009 във Франкфурт.

Наборът двигатели с които ще се предлага новото поколение на Focus ще включват турбодвигателите EcoBoost с обем от 1.0 до 1.6 литра и мощност от 89 до 180 к.с. При дизеловите агрегати ще видим варианти с обем 1.6 и 2.0 литра, които ще се предлагат с мощност от 128, 168 и 197 к.с. Всички двигатели ще работят в комбинация с механична скоростна кутия с шест степени или с роботизирана трансмисия с два съединителя.

0 от 500
  • #58
    1 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 15 години )
    все едни и същи дизайнерски простотии дъвчат вече всички марки...ама нали трябва да има епитета "спортно" залепен към поредната форма.не случайно в класациите за красота печелят разни антични дръгели, а не новите "консерви". така че колеги "кризата" не е финасова, а духовна:))))
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Силни ти идват тези масури!
  • #56
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    типично за българина.... гроздето е кисело, щом е заплаха за родната мечта-щайга/ да се разбира от малоумините фолксщайген, другите ще се сетят/. Много смел проект на Форд, откъм дизайн не съм доволен, но самия факт, че този автомобил ще е световен..... Фокус'а рулззз. Погледнете поне за миг гледната точка на глобален модел.... трябва да се хареса навсякъде...това е достатъчно смел и труден за прогнозиране ход, които заслужава уважение !
  • #55
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    преди само голф побеждаваше фокус,сега гарантирано и астра ще е пред него.Най-слабия фокус до тук
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 15 години )
    От пред направо е ужасна, а стоповете са ги крали от някъде?? май от Mitsubishi Lancer Sportback.
  • #53
    1 rate up comment 0 rate down comment
    GRAVE DIGGER ( преди 15 години )
    До Ford Fiesta,разбира се,че ще е друго окачване.В Америка формулата на асфалта е:Е v don 0,285,а в Европа:Eh ------ ---- 1g{oи}+1 {p.D}1,8vnТака,че там колите се люшкат повече испирачките са по слаби,но асфалта гизацепва и не се усеща толкова!Но този асфалт е с космически суми които Европа неможе да си го позволи!Затова и колите са адски различни по окачване.Итам возят по меко.
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Ka ( преди 15 години )
    да,бе видяхме го в Аутобилд.Само дето не го хвалят,освен,че завивал,...:))) от там на татък,трагедия-некомфортен,муден,лошо качество и най-вече разхода на гориво.Не случайно не е първи или втори.Астрата е на светлинни години пред дръгливото фордче..:)))
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хайде да ми посочиш къде е тази кола http://ford.bg/page.php?c=30&m=121 не ми раздувай приказки от бъдещето,какво щели да пуснат,май...По тази логика А3 1.6 TDI има разход 3.2/100 среден(статия тук),направо утрепва фордчето.Така,че твоето е 3.8 е направо ламя,срам.И почти всички фирми имат някакви blue модели.Но на форд е най-зле.Дори в послдния аутобилд сравняват няколко модела и фокуса пак харчи най-много,провери..:))) колега...:)))
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    A za Econetic, to4no v posledniq broi na Autobild ima statiq, v koqto bulgarskite jurnalisti predstavqt vpe4atleniqta si ot kolata.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    Kolega ne se kosi tolkova, ne vujda6 li 4e tyk pi6at samo ''profesori'' i hora koito znaqt vsi4ko i sa karali vsi4ki koli. Nqma smisul da si gybi6 vremeto zaradi takiva individi.