Новият Focus ще има променена предница доминирана от специфичната радиаторна решетка. Не бива да се очаква обаче, че промените в новия Focus ще бъдат прекалено радикални. Като световен модел, той ще се опита да въздейства на масовите купувачи. В този случай противоречиви решения по дизайна не се препоръчват.
.jpg)
Според най-новите информации, автомобилът ще бъде сглобяван на платформата с предно предаване използвана и от Mondeo. Това ще подсигури безупречно и над средното в този клас поведение на пътя и комфорт в купето.
Сред двигателите ще видим няколко от новото поколение бензинови турбоагрегати EcoBoost. Сред тях ще бъдат двигателят с обем 1.0 литра и мощност 108 к.с., както и този с обем 1.6 литра и мощност 170 к.с. При дизеловите двигатели ще видим такива с обем 1.6 литра и мощност 128 к.с. и двулитров с мощност 197 к.с.
В стандартното оборудване на повечето версии на новия Focus ще видим системата Stop-start. Трансмисията с два съединителя Powershift също ще помага за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии. Наред с това Focus ще има регулируеми амортисьори, система за предупреждаване на водача при непреднамерено напускане на лентата за движение, система за разпознаване на пътните знаци. В САЩ колата ще се предлага и със система за безжичен интернет Wi-Fi.
Продажбите и от двете страни на Океана ще започнат към края на тази година.


0