IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Третото поколение на Ford Focus ще се представи в Детройт

Тези дни стана ясно, че новото поколение на Focus ще има своя дебют на автомобилния салон в Детройт през следващата седмица.

Третото поколение на Ford Focus ще се представи в Детройт
От Ford са решили да представят третото поколение на Focus в две версии – седан и хечбек. Новината се появи на интернет страницата на автомобилния салон в Детройт. 

Новият Focus ще има променена предница доминирана от специфичната радиаторна решетка. Не бива да се очаква обаче, че промените в новия Focus ще бъдат прекалено радикални. Като световен модел, той ще се опита да въздейства на масовите купувачи. В този случай противоречиви решения по дизайна не се препоръчват. 



Според най-новите информации, автомобилът ще бъде сглобяван на платформата с предно предаване използвана и от Mondeo. Това ще подсигури безупречно и над средното в този клас поведение на пътя и комфорт в купето. 

Сред двигателите ще видим няколко от новото поколение бензинови турбоагрегати EcoBoost. Сред тях ще бъдат двигателят с обем 1.0 литра и мощност 108 к.с., както и този с обем 1.6 литра и мощност 170 к.с. При дизеловите двигатели ще видим такива с обем 1.6 литра и мощност 128 к.с. и двулитров с мощност 197 к.с. 

В стандартното оборудване на повечето версии на новия Focus ще видим системата Stop-start. Трансмисията с два съединителя Powershift също ще помага за намаляване на разхода на гориво и на вредните емисии. Наред с това Focus ще има регулируеми амортисьори, система за предупреждаване на водача при непреднамерено напускане на лентата за движение, система за разпознаване на пътните знаци. В САЩ колата ще се предлага и със система за безжичен интернет Wi-Fi.

 Продажбите и от двете страни на Океана ще започнат към края на тази година.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ама много си глупав. Поне като пишеш да бе прочел два реда. Старите дизели бяха пълни ***. двулитровите Фордаци бяха с по 40 коня а Е класите 2.5 литровите преди 10 години бяха по 80-90 коня да те хване срам да изпреварваш а уж си с Е-класа. Едва кретаха и вдигаха по 160-170км. Дизелите преживяха такова развитие ,многократно повече се инвестира в тях а бензиновите технологии дори поизостанаха в един момент. Сегашните дизелаци ускоряват като бензиновите и изкарват над 400 000км.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FF ( преди 15 години )
    Догодина моят Focus ще направи 5 години. Време е за нов! P.S. Дали пък да не се замисля за Golf? :)
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Пак ставаш банален! Сега трябва ли да споменавам и за сменени дизелови двигатели на WV, за калпавия им софтуер и пукащи се цилиндрови глави, запушени дюзи (дори VW се принуди да поеме безплатно почистване и за автомобили, излезли от гаранция)? Същото важи и за Ауди. Всъщност, повечето нови дизели имат малко или много проблеми. Сегашният дизел не е едновремешния, който надживяваше с много бензиновия.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vargala81 ( преди 15 години )
    кога ще разберете ,че дизелите са съвместна разработка между Форд и PSA(пежо ситроен)като по голямата част от финансирането е направено от Форд.И всеки сам си произвежда двигателите в неговите заводи и неса никак лоши ако не се карат с нашта нафта.Иначе всички нови дизели със комънрейл система страдат от инжекторите.Не сте ли виждали БМВ,АУДИ,Мерцедес по на 3-4год. как пушат.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    A ina4e za Ford moga da kaja 4e imat mn dobro nastroeno 6asi, oka4vane i upravlenie. Vseki go priznava- ot Top Gear do Auto Bild.:)
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    Samo da kaja ne6to za horata koito mislqt 4e frenskite dizeli sa bokluci i se 4ypat non-stop. V posledniq broi na Auto-bild ima test za 100 000 km s Mondeo(2.0tdci- 140 h.p.). I edno ot malkite ne6ta,koito izglejdat kato tyko 6to izlezli ot zavoda, sled tazi distanciq e dvigatelqt.Neskite injineri koito proverqvat tehni4eski kolata priznavat 4e tolkova zapazen i izdrujliv motor ne se sre6ta 4esto.Taka 4e stiga s takiva selski izkazvaniq.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    otnovo F O R D sa NOMER 1
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nenor ( преди 15 години )
    Всички производители и дилъри вече правят така, че практически не можеш да излезнеш от шоурума със стартовата цена, която рекламират - X5 без кожа или Focus без климатик това никой не си го купува. Иначе двигателите на този Форд са страхотни. Интересно ще е кои ще отидат в новото S60, бяха казали за 1.6d и този 1.6 EcoBoost с мощност 180коня. Но трябва да сложат и нещо между 1.6d и D5 (205 коня), малко ме съмнява, че ще е този двулитров с мощност 197к.с. защото не е голяма разликата с D5. Нз
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Темата никак не е банална.Фордовете не са лоши коли,но дизелите са проблемни.И с Мазда положението е също.Добри са,но само бензиновите.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Фокусът ще бъде най-добрият автомобил в началото на следващата година. Форд само трябва да наблегнат и на нови материали, за да запушат устата на немските журналисти.