IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes AMG спира своя 6.3 V8 двигател

Големия агрегат ще бъде заменен от 5.5-литров twin-turbo V8.

Mercedes AMG спира своя 6.3 V8 двигател

От официално съобщение на компанията става ясно, че атмосферният 6.2-литров (6208) V8 двигател на Mercedes AMG ще бъде спрян от производство преди края на 2011 година. Той ще бъде заменен от по-малък 5.5-литров twin-turbo двигател със също осем цилиндъра.

Според информацията, новият мотор ще има премиера през месец септември 2010 година на автомобилното изложение в Париж.

Мощността на настоящия 6.2-литров V8 двигател достига до 571 к.с., а максималния въртящ момент до 650 Нм. при някои модели. Бруталната мощност обаче изисква между 15-20 литра гориво на всеки 100 километра пробег.

Именно високото потребление на гориво, а от там и вредните емисии са принудили инженерите да търсят друг, по-икономичен двигател. Изборът им е 5.5-литров V8 двигател с принудително пълнене.

От компанията заявяват, че този нов двигател няма да повлияе отрицателно на динамичните показатели на горещите AMG возила. Все още обаче няма никакви данни за достойнствата на "малкия" турбо-мотор.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zabatia ( преди 16 години )
    kva ikonomia ,moi tva tuka da ne govorim za pejo, govorim za AMG kato si se ka4il na takav zviar nad 500 ks. niama da gleda6 strelkata na rezervara,a izteglianeto kak e,a zvuka kak e kvo da govorim pove4e, te ako goriaha po 8-9 na 100 km. vseki 6te6e da si gi kara i togava kvo praim po pati6tata statistikata ot 1000 jertvi godi6no 6te e 10 000 ,ai niama nujda i beztova sme na iz4ezvane BG.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 16 години )
    Жалко. 6.3 (всъщност е 6.2) има уникален ЗВУК и характер, недостижими за турбо агрегат.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До анонимен 2 ( преди 16 години )
    Aбе шматка, какво ни обясняваш. На всички им е ясно, че и двата двигателя вървят много. Идеята е,че има икономия на гориво. Ама все пишете без да мислите.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    15-20 литра сигурно извънградско, тоя двигател никога няма да падне под 20-25 в градски цикъл!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Fan ( преди 16 години )
    Тез от Mercedes за някакви 700 кубика проблем правят. :) Я да сложат би-турбото на 6.3-то направо.:) Сега сериозно, не мисля че икономията на гориво ще е кой знае колко голяма. Според мен е по скоро смяна на консепция за големите двигатели на марката. От 5.5 V8 мотор с турбини може доста мощност да се изтиска.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Незнам,ама последната снимка е жестока :)
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен 2 ( преди 16 години )
    Такива шматки като тебе много..как няма да има разлика м/у атмосферен и битурбо хаха,турбото е голяма работа.А ако се позаинтересувате точно този модел на Mercedes го накъса BMW760LI,което е с битурбо във всяко 1 отношение :) ако говорим за 6,5 biturbo na AMG друго..
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    5.5, 6,3 не мисля, че има някаква разлика. Важно е, че ще има икономия на гориво.