IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes AMG спира своя 6.3 V8 двигател

Големия агрегат ще бъде заменен от 5.5-литров twin-turbo V8.

Mercedes AMG спира своя 6.3 V8 двигател

От официално съобщение на компанията става ясно, че атмосферният 6.2-литров (6208) V8 двигател на Mercedes AMG ще бъде спрян от производство преди края на 2011 година. Той ще бъде заменен от по-малък 5.5-литров twin-turbo двигател със също осем цилиндъра.

Според информацията, новият мотор ще има премиера през месец септември 2010 година на автомобилното изложение в Париж.

Мощността на настоящия 6.2-литров V8 двигател достига до 571 к.с., а максималния въртящ момент до 650 Нм. при някои модели. Бруталната мощност обаче изисква между 15-20 литра гориво на всеки 100 километра пробег.

Именно високото потребление на гориво, а от там и вредните емисии са принудили инженерите да търсят друг, по-икономичен двигател. Изборът им е 5.5-литров V8 двигател с принудително пълнене.

От компанията заявяват, че този нов двигател няма да повлияе отрицателно на динамичните показатели на горещите AMG возила. Все още обаче няма никакви данни за достойнствата на "малкия" турбо-мотор.
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    прави се за икономия на пари при разработка и производство. 63 е много скъп и се прави в малко бройки, а 5.5 се прави в много бройки и е лесно да му се сложат турбини. само бутала и биели ще сменят и нов мапинг на компютъра. 5.5 битурбо може да гори по малко...но от 65 АМГ а не от 63ката.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    brando ( преди 16 години )
    направо махнаха 12 цилиндровите а сега намаляват литража на 8 цилиндровите !!! сигурен съм че до 5 години ще преминат само на 6 цилиндрови агрегати ! МЕЧОЦИТЕ СА НОМЕР ЕДНО !
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен 2 ( преди 16 години )
    от: До анонимен 2 ( преди 20 часа )Aбе шматка, какво ни обясняваш. На всички им е ясно, че и двата двигателя вървят много. Идеята е,че има икономия на гориво. Ама все пишете без да мислите.Ей селски..не очаквам такива като теб дето не са карали даже Mercedes да усетят разликата..ти като караш LADA верно дали ще е 6.3 или 6.5 турбо няма разлика-двете много вървят нали :D:D:D:D
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Malin ( преди 16 години )
    vedna6 patuvah sf-bs s S63 i triaa6e da zarajdame na aitos...verno pi4a goliam riaz dade,ama kako e tui ne6to?!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Слагаш и една ГАЗОВА и си готов. :)
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Подсещаш ме за интересна идея. Представяш ли си ауспусите от самия си изход от главите да са на открито и да са от тънка ламарина,за да светват по-лесно! Може да сменяш ауспуси на 2-3 седмици, но нощем картината ще е велика...
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Boiko ( преди 16 години )
    sigurno gi pravqt ve4e po pora4ki 6.3 specialni ...ne vsi4kite bogati hora si pozvolqvat kolata mu da gori 25 30 ..to 4oveka kat go nastapi sigurno dadhvarlq 50 ..ot Sf do Burgas sigurno 500 lv mu trqbvat gorivo . :d
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    .................... ( преди 16 години )
    te Mercedes usetiha nakade *** vqtara i vednaga mi6ocite vzeha da namalqt kubicite i da slagat turbo to4no kato BMW mojebi slu4aino a mojebi za6toto sa razbrali nai nakraq 4e na BMW dvigatelite sa po dobri :)
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    N R J ( преди 16 години )
    Ако всеки е като беше, ще са 1 000 000.Немисля че някой ще си купи S63 за "звук" или "izteglianeto", повечето я купуват да си мерят *** и да се правят на недосегаеми...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    e200 ( преди 16 години )
    E sega pak ..