IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов цар при тунинг бъркотията

Този път кашата замеси японец.

Нов цар при тунинг бъркотията
Помните ли онова "бижу", което определихме като цар при тунинг бъркотията? Ставаше въпрос за Mercedes-Benz E-Class W124 със стряскащ тунинг.

Е, днес се появи нов кандидат за титлата. Този път става дума за хибрид между семейна Honda и BMW.

Творението е дело на японец, собственик на Honda Odyssey, но с увлечение към баварските коли. Явно това му увлечение го е накарало да "подмени" предната част на своята Honda с тази на BMW 3 Е92.

Няма да коментираме резултата от това начинание. Само ще споменем, че Honda Odyssey, позната и като Honda Shuttle не е сред евтините возила на пазара. Цената на този миниван (MPV) е почти сходна с тази на BMW 3-Series. Т.е. вложената сума за колата, частите и работата е аналогична с тази, която се изисква за чисто ново BMW...

Разгледайте снимките и преценете сами, дали това чудо си е заслужавало труда и инвестицията.



Още по темата: Honda Civic Coupe с оптика на BMW M3.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vasilev ( преди 16 години )
    само, че ти заминават гумите и ускоряваш мн по-бавно. А при Мерцедесите това става само на място или с много ниска скорост, за да са по-маневрени при паркиране
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ти па друг неук *** името гожори само за себе си MacPherson шотладец е изобретателя а кои го въвеждат първи е друг жъпрос
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Котоошу ( преди 16 години )
    Ne we pendel towa e patent na TATRA!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    идеята на макферсона е такавапри всякакво накланяне на ажтомобила настраниколелата да останат перпендикулерни на патя гумата да заема наи голяма площт от настилката при жлизане в зажои колата се накланя а гумите остават перпендукуперноа тия малко са се накакали ..... с по меки пружини доста меки и голямаа тежест на колата ефекта е такав без да се накланя наникаде а познаите де се износват гумите :)
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    хич не е мода ако се сеща некои старите дачиималко по натоварени и как се тазчекваше задницата .... идеята е сущата от тейеста агала се увеичава
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Някой хора се чудът за кво да си харчат парите!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Stefan ( преди 16 години )
    Ами колелата не са разкачени, просто са под ъгъл! Със леко негативен camber карат и във WTCC! Отгрена на макферсона се поставят camber platе-и (т.е. една яка плоча със възможност за изместване на амортесьора) Естествено там този ъгъл е много прецизно настроен, а при тази мода нещата са по-прекалени! :)
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ти за МАКФЕРСОН да си чувал вса някои умишлено с по меки пружини и тежеста на колата се плучава същие яфект яко окачване тип макфетсон от силата на тейеста му се разчекжа окачването
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NK ( преди 16 години )
    това мисля че е патент на мерцедес и благодарение на него можеш да влизаш с много по голяма скорост в завоите(и да излизаш :))т.е.колата е много по стабилна
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Грозно, но уникално! Все пак ще е единственият в света!