IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов цар при тунинг бъркотията

Този път кашата замеси японец.

Нов цар при тунинг бъркотията
Помните ли онова "бижу", което определихме като цар при тунинг бъркотията? Ставаше въпрос за Mercedes-Benz E-Class W124 със стряскащ тунинг.

Е, днес се появи нов кандидат за титлата. Този път става дума за хибрид между семейна Honda и BMW.

Творението е дело на японец, собственик на Honda Odyssey, но с увлечение към баварските коли. Явно това му увлечение го е накарало да "подмени" предната част на своята Honda с тази на BMW 3 Е92.

Няма да коментираме резултата от това начинание. Само ще споменем, че Honda Odyssey, позната и като Honda Shuttle не е сред евтините возила на пазара. Цената на този миниван (MPV) е почти сходна с тази на BMW 3-Series. Т.е. вложената сума за колата, частите и работата е аналогична с тази, която се изисква за чисто ново BMW...

Разгледайте снимките и преценете сами, дали това чудо си е заслужавало труда и инвестицията.



Още по темата: Honda Civic Coupe с оптика на BMW M3.
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    to tova qsno ideqta im da e taka ne da se opravi ....kato e na palnata si tejest si e taka ... kato q vbdignet ili se izpravqt ili dostiga obraten naklon...... chist makferson
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Е30 ( преди 16 години )
    окачването е регулируемо когато колата се вдигне и колелата ще се изправят.не съм спец ама така я виждам работата
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    а на формулите само предните колеленца са с камбър
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Я КАЖИ НЯКОЯ КОЛИЦА ДЕТО ПРЕДНОТО ОКАЧВАНЕ НЕ Е МАКФЕРЕСОН ДОРИ ЛАДИТЕ МОСКВИЧИТЕ СА С ТИП МАКФЕРСОН
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    А ЩО СИ ПОМИСЛИ ПЪК ЧЕ СМАО ПРИ СПОРТНИТЕ КАМБЪРА Е САМО ПОД НАКЛОН И А КАЖИ ПЪК КАКЪВ ТИП Е ОКАЧВАНЕТО НА ФОРМУЛИТЕ А РЕГУЛИРАИ КАМБЪР НА ЦЯЛ ДЕФЕРЕНЦИАЛ ЗАДЕН
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    MacPherson е тип окачване. Камбър-а може да се регулира и без да е макферсън окачването. Във всички формули примерно (F1, формула форд и т.н.) колите очевидно не са с макферсън и пак са кара с негативен камбър.Мерцедес нямат общо с "измислянето" на камбъра, спортната индустрия има. И както вече някой спомена, идеята е ,че при бърз завой външните гуми (логично те се натоварват най-много) лягат плътно на пътя осигурявайки максимално сцепление. Обаче тук има 10 градуса камбър което е смешно...
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    Като ви чета простотиите и колко сте неграмотни, притеснявам се за бъдещето на родината, ако някой ден зависи от пуберчета като вас!---------------------------------------Относно този тунинг - ще цитирам една вулгарна приказка: "Въпрос на вкус -казало прасето и си изяло говната."
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    АБЕ ПУБЕРЧЕ МАЛКО ГНУСНОА СИ ИЗБИИ КОМПЛЕКСА ЗА МАЛОЦЕННОСТ НА ДРУГО МЕСТО ИГРАИ СИ С КУКЛИ ОСТАЖИ ХОРАТА ДА СЕ ЗНАМАЖАТ С ТИЯ НЩА
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    а на място е разчекната а иначе като трагне не е така ли ..... и де е фаидата от товаа ти хубу кат си гледал мерцедесите обарнал ли си внимание че е така само когато преднике колелета са на пален десен или пален ляв а обарни първо хубу внимание
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Котоошу ( преди 16 години )
    Ей, АНОНИМЕН *** не се заяждай да не ти строша кокалите!