IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показаха серийния VW Amrok

Днес немското издание Auto Motor und Sport публикува първите снимки на пикапа Volkswagen Amarok, който ще има премира на 1 януари 2010, като официален автомобил на „Рали Дакар-2010".

Показаха серийния VW Amrok
Досега информациите бяха, че автомобилът ще бъде представен към средата на декември, но очевидно от Auto Motor und Sport са решили да изпреварят събитията. 



Пикапът на VW има дължина от 5250 мм. Дизайнът му е в новия фирмен стил и практически не се различава от концепцията, показана за първи път през септември миналата година. Според информацията на Auto Motor und Sport, товарната площ на пикапа е 2.52 м2. 



Товароподемността на автомобила е 1.15 тона. Пикапът Amrok ще се предлага само с двулитров дизелов двигател с мощност 163 к.с. и максимален въртящ момент 400Nm. На малко по-късен етап ще се появи и по-евтина версия с дизелов двигател имащ 122 к.с. 



В зависимост от пазара, пикапът ще се предлага с постоянно предаване на движението към четирите колела или с избирано от водача такова и предаване към задните колела. 



Според производителите средният разход на най-силния Amarok е 7.8 литра на 100 км. Колата има 80 литра резервоар, който позволява с едно зареждане да се изминават повече от 1000 км. На европейските пазари Amarok ще се продава само с двойна сабина и ще се появи през пролетта на 2010 г. Производството на VW Amrok ще става в Аржентина. 

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ivdra ( преди 16 години )
    чета ги и все още съм на мнение че тези от ралито и сериините ще имат съществена разлика например окачване. за теб специално бих отделил малко време за да ти обясня тези неща...
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до момичето ( преди 16 години )
    По добре ти прочети статията, че май излагацията е за теб. Много са ми смешни такива хора не чете статията ами влиза само ,за да плямпа тъпотии. Поне първите два реда да беше прочел.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AL Fonsito ( преди 16 години )
    В пазарната ниша където са пикапите трудно се доказва нов модел тма лидерството се държи отдавна от други марки,да не говорим за американската грандомания и техните някой наистина много добри пикапи(F150).Така че успех на фолксваген дано да покаже на какво е способен,а относно дизайна какво да иска човек от един пикап дето примерно ще изхвърля *** с него да има масажор на седалките или айде стига глупости само в БГ мутрите се правят на играчи с пикапите умните хора си ги ползват по предназначе
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ivdra ( преди 16 години )
    Абе Ееее, абе момче ти не знаеш ли че между колите от рали Дакар и сериините няма нищо общо. прочети малко информацийка преди да се излагаш изказвайки се тук
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    WWW ( преди 16 години )
    Наварата май беше с DCI двигател,демек на рено,нали така,и небеше от най-надеждните...
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    За това "дзвере" мога спокойно да се откажа от BMW-то :-D
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ееее ( преди 16 години )
    Кви навари кви касетофони бе хора.Хайде стига глупости сте писали, направо прозира зависта ви.Първо незнам какъв паркетен лъв виждате в тоя пикап ама щом като ще го пускат на рали Париж-Дакар ,от това по-сериозен тест за качество няма! Хич няма да казвам ,че в това рали Таурега размазва всички от години. Относно средната конзола ако толкова те дразни виж конзолата на БМВ там има точно 4 врътки като катетофоните от 60-те ,това не е много красиво ,но определено не намалява качествата на баварците.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Как изобщо може да сравнявате Наварата с този паркетен "лъв" Виж само до каква глупост са изпаднали в дизайна на таблото , средната конзола е като стерео касетофон от края на 80-те години. Направили са колкото може по-големи въздушните клапи за да може да заемат място защото таблото ще остане много празно , като нямат фантазия и дизайнерски дух за нещо хубаво.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    japan4o ( преди 16 години )
    да ме извинявате, ама NAVARA-та е жестока в сравнение с това творение, освен това се е доказала на пътя и най-вече извън него и който е карал знае за какво иде реч, така че въобще недейте да ги сравнявате поне докато VW покаже какво може
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    *** се ей, калпазанин! казах ти да се изакаш....