IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показаха серийния VW Amrok

Днес немското издание Auto Motor und Sport публикува първите снимки на пикапа Volkswagen Amarok, който ще има премира на 1 януари 2010, като официален автомобил на „Рали Дакар-2010".

Показаха серийния VW Amrok
Досега информациите бяха, че автомобилът ще бъде представен към средата на декември, но очевидно от Auto Motor und Sport са решили да изпреварят събитията. 



Пикапът на VW има дължина от 5250 мм. Дизайнът му е в новия фирмен стил и практически не се различава от концепцията, показана за първи път през септември миналата година. Според информацията на Auto Motor und Sport, товарната площ на пикапа е 2.52 м2. 



Товароподемността на автомобила е 1.15 тона. Пикапът Amrok ще се предлага само с двулитров дизелов двигател с мощност 163 к.с. и максимален въртящ момент 400Nm. На малко по-късен етап ще се появи и по-евтина версия с дизелов двигател имащ 122 к.с. 



В зависимост от пазара, пикапът ще се предлага с постоянно предаване на движението към четирите колела или с избирано от водача такова и предаване към задните колела. 



Според производителите средният разход на най-силния Amarok е 7.8 литра на 100 км. Колата има 80 литра резервоар, който позволява с едно зареждане да се изминават повече от 1000 км. На европейските пазари Amarok ще се продава само с двойна сабина и ще се появи през пролетта на 2010 г. Производството на VW Amrok ще става в Аржентина. 

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Tvoita kola sigorno e po xubava a....
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    само дето кадито е сув а това пикамде сравняваш 2 различни бази па ти паркетен лъв ли се изкара
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    Този пикап трябва да се използва по предназначение, за друго не става (не е паркетен като ескалейд, например)! Позицията му спрямо Навара и другите японци ще се определи от цената на която го пускат VW, както и от пазарите, които атакуват!
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 16 години )
    edin obiknoven prost pikap,srednata konzola na arm. tablo e sa6to drazne6ta
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    !..VoZ..! ( преди 16 години )
    Мога да кажа, че колата е изпулнена в духа на VW и с много успешен интеририор и екстериор за мен индивидуално.По-дразнещото в случая е, че избора на двигатели или по точно липсата му...
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    brrrm ( преди 16 години )
    Добре изглежда, но само отвън...интериора е доста зле.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    баси и грозотията
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Доуточни ,че 1-во и 2-ро място спечелиха тая година Фолксваген а други години са били 2-ро или трето редовно то 2005г. насам. Но не това е важното. Отговора ми бе относно исказване как тоя пикап бил като паркетен лъв и не можел да се мери с Наварата!!! А точно в началото почва статията с това ,че тоя пикап ще участва на Париж-Дакар. Което е показател ,че машината ще е сериозен офроудър. Това бе смисъла, няма нужда от измятане на темата и издребняване по детайли ,които нямат нищо общо.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    me ( преди 16 години )
    видях няколко post-а на колеги, които очевидно не са разбрали, това че ще го правят официален автомобил на париж-дакар, не означава, че ще се състезава, там от години си пускат туарега като състезателния няма нищо обшо с версията за пазара, окачване е подсилено, двигател е форсиран, има roll cage и панелите са от карбон, а пикапа ше е кола на организаторите - с рекламна цел, след някоя година като почне да се среща по често по улиците, може и пикапа да пуснат да се състезава
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 16 години )
    Таурега изобщо не размазва от години, а спечели само последното издание от 2009г. От години размазва Митсубиши Паджеро: http://en.wikipedia.org/wiki/Dakar_RallyХубаво е, че всеки има предпочитания и си защитава любимата марка, но е добре да се базираме и на фактите...