IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet планира експанзия в Европа

През следващите три години Chevrolet планира да увеличи продажбите си на Стария континент двойно.

Chevrolet планира експанзия в Европа
Това ще стане чрез въвеждането на редица нови модели, създадени да удовлетворят вкусовете на европейците. Тази седмица стартират продажбите на градският автомобил Chevrolet Spark, който е заместник на популярния Matiz.

През 2010 ще видим премиерата на серийният MPV автомобил със седем места Orlando, а скоро след него на европейските пазари ще бъдат и новото поколение на малкия Aveo, Chevrolet Cruze във версия хечбек. През 2011 в Европа идва и хибридът Chevrolet Volt, а още една година по-късно на пазара ще бъде и версия комби на Cruze.
Президентът на Chevrolet Европа, Уейн Бренън (Wayne Brannon) казва, че планират да предлагат на пазара в Европа между 13 и 15 модела (сега продават осем). Хечбекът на Cruze ще ги представи в един обичан в Европа сегмент, където сега се разпореждат модели като Golf, Focus и Megane.
Много се разчита и на новия мини автомобил който ще се появи на пазара през 2011. Автомобилът ще бъде произвеждан на глобалната платформа на GM, наречена Gamma 2, същата на която ще се произвеждат и новите поколения на Opel Meriva и Corsa.

Хибридната технология на Chevrolet Volt ще бъде споделена и с Opel и Vauxhall през 2011-2012, казва Бренън, като трите марки планират да продадат още първата година от производството около 10 000 автомобили Volt в Европа.
Комби версията на Cruze вече е създадена, но трябва да получи „зелена светлина” за производство. Спряната продажба на Opel е замразила засега производството на комбито заради възможната вътрешна конкуренция в групата GM на европейския пазар.
С новите модели, които Chevy Europe ще предлага на пазара през 2012, фирмата ще има свой представител в около 60% от сегментите на пазара в Европа. Сега американската фирма има свои модели в около 40% от сегментите на европейския пазар.
Увеличеното участие на пазара и предлаганите нови модели трябва да повишат продажбите на Chevrolet на годишна база до един милион автомобила към 2015. „Сигурен съм, че можем да удвоим нашия бизнес в Европа за около пет години след кризата”, казва Бренън.
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    I.OCHE.NECHO ( преди 14 години )
    AIDE.SAS.ZDRAVE
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пламена ( преди 16 години )
    корекция,първите москвичи си гниеха като всички други,особено като ауди 80,но имаха дебели ламарини и гниеха дълго
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    пламен ( преди 16 години )
    ....и още нещо! чувал ли си за здравите, негниещи първи москвичи?! правени са предимно от претопена немска военна техника. айде със здраве!
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    пламен ( преди 16 години )
    и на какво точно се смя?! на това, че си неосведомен, а ти се ще да си компетентен по всички въпроси? нещата са поправими....просто чети малко повече.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 16 години )
    Хехе, Деутата били здрави, защото били правени от претопени танкове.Искрено се посмях :) То ако ставаха така нещата...Преди бяха пълна трагедия, но новите модели много се подобриха, дори и откъм безопасност (Круз искара 5 звезди, Матиз 4).Този нов Матиз изглежда много нахакано, кефи ме.Иначе още не са на нивото на основните марки, но пък и цените са им по-нисички. Имат си своето място на пазара.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пламен ( преди 16 години )
    моделите на деу, с които навлязоха в българия преди 17-18 години бяха много зрави. тико, рейсър и есперо навъртяха без ремонти на моторите по 700-800 000 км. това е така, защото тогава корейците съкращаваха и претопяваха много военна техника и вложиха този качествен материал в автомобилите. а и моделите им бяха реплики на други, изпитани марки...рейсър-опел кадет, тико-сузуки....
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Поне са по-доволни от шкодите.Бакшишите казват на Octavia,ОСТАВИ Я.Не е случайно.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Илиянски ( преди 16 години )
    Незнам,със заводите и името на марката е някаква оплетена работа.Ама таксиджиите са доволни от тия шевролети
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    matiz ( преди 16 години )
    Имат заводи в Полша , Русия , Украйна и Казакстан. Но на някои модели продължават със старото име Деу.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    kiril ( преди 16 години )
    Пред качеството на Шевролет,май качеството на Daewoo е за предпочитане