IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet планира експанзия в Европа

През следващите три години Chevrolet планира да увеличи продажбите си на Стария континент двойно.

Chevrolet планира експанзия в Европа
Това ще стане чрез въвеждането на редица нови модели, създадени да удовлетворят вкусовете на европейците. Тази седмица стартират продажбите на градският автомобил Chevrolet Spark, който е заместник на популярния Matiz.

През 2010 ще видим премиерата на серийният MPV автомобил със седем места Orlando, а скоро след него на европейските пазари ще бъдат и новото поколение на малкия Aveo, Chevrolet Cruze във версия хечбек. През 2011 в Европа идва и хибридът Chevrolet Volt, а още една година по-късно на пазара ще бъде и версия комби на Cruze.
Президентът на Chevrolet Европа, Уейн Бренън (Wayne Brannon) казва, че планират да предлагат на пазара в Европа между 13 и 15 модела (сега продават осем). Хечбекът на Cruze ще ги представи в един обичан в Европа сегмент, където сега се разпореждат модели като Golf, Focus и Megane.
Много се разчита и на новия мини автомобил който ще се появи на пазара през 2011. Автомобилът ще бъде произвеждан на глобалната платформа на GM, наречена Gamma 2, същата на която ще се произвеждат и новите поколения на Opel Meriva и Corsa.

Хибридната технология на Chevrolet Volt ще бъде споделена и с Opel и Vauxhall през 2011-2012, казва Бренън, като трите марки планират да продадат още първата година от производството около 10 000 автомобили Volt в Европа.
Комби версията на Cruze вече е създадена, но трябва да получи „зелена светлина” за производство. Спряната продажба на Opel е замразила засега производството на комбито заради възможната вътрешна конкуренция в групата GM на европейския пазар.
С новите модели, които Chevy Europe ще предлага на пазара през 2012, фирмата ще има свой представител в около 60% от сегментите на пазара в Европа. Сега американската фирма има свои модели в около 40% от сегментите на европейския пазар.
Увеличеното участие на пазара и предлаганите нови модели трябва да повишат продажбите на Chevrolet на годишна база до един милион автомобила към 2015. „Сигурен съм, че можем да удвоим нашия бизнес в Европа за около пет години след кризата”, казва Бренън.
0 от 500