IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов състезателен автомобил на Porsche

Porsche показа новият състезателен GT3 R, една по-силна и бърза версия, която ще замени Cup S.

Нов състезателен автомобил на Porsche
Създаден, за да участва в надпреварата на FIA GT3, от Porsche ще имат този автомобил точно за началото на сезон 2010 в надпреварата. 



С разработката на версия R, Porsche е постигнал по-добра управляемост със системите ABS, traction control и „throttle-blip", една функция на звука издаван от автомобила, която е подобна на SynchroRev Match при Nissan 370Z. GT3 R е взел всичко най-добро от Cup S и е надстроявал над него. 



Двигателят тип boxer монтиран в средата на шасито е с повишен работен обем от 4.0 литра, с 0.2 литра повече от Cup. Мощността е повишена до 480 к.с., а двигателят се комбинира с механична трансмисия с шест степени. Каросерията на R е с белези подобни на тези при 911 GT3 RS, като дори задните LED светлини са идентични. Издутите арки над колелата са нови, както и задното крило. 



Porsche GT3 R ще има световната си премиера на 14 януари по време на автомобилното шоу в Бирмингам, Великобритания. Базисната цена на тази състезателна версия е 279 000 евро без местните данъци и ДДС.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURВО ( преди 16 години )
    Последната победа на Порше на Льо Ман е в далечната 1998! Преди 11 (единайсет) години. По-добре да млъкнат и да не говорят за "състезателни" автомобили. Смешно е.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    (RWD) ( преди 16 години )
    Наистина написаното за throttle blip кърти асфалта:) Все пак трябва да им простим, защото наистина се отразява и на звуковия фон в и около автомобила :)
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 16 години )
    Поршето на Илия Царски се трошеше като за световно на Льо Ман, така беше и с Поршетата на останалите отбори, дори и едно не успя да финишира, прецакваха са двигатели, скоростни кутии и съединители. Това бяха серийните автомобили, а тези, които бяха специално направени за надпреварата държаха, но там е друго, това не е проблем да се направи. И като се замисля, че Порше е най-качествената немска марка се сещам колко много легенди има по света...
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BMW ( преди 16 години )
    za takiva kato teb koito ne komentirat temite a se zaqjdat D.G.D. INDIQNEC
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    битурбо ( преди 16 години )
    ами и той не знае какво е написал. нещо му хрумнало докато си кара голф 2, ама какво...?!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    Как можахте да се изкажете толкова смешно за Throttle blip функцията "функция на звука" хахахахТова е фукнция която изравнява оборотите на двигателя за оптимално ускорение на дадената предавка при натискане на съединител.Когато натиснете съединителя и спирачката едновременно в завой,двигателя ви вдига сам оборотите за да може да имате нужните за по-ниска или по-висока предавка.Рали пилотите обикновенно натискат едновременно спирачката и газта за да получат този ефект.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Извинявай, ама какво си написал, че нещо не разчитам? Може ли па, но на български език, моля? Благодаря предварително!
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BMW ( преди 16 години )
    ebnasi dzvera..!!! napravo kyrti ...!!! 6vabite znaqt kak da pravqt nisko letq6ti samoleti ;)