
Промените не са просто козметични защото няма промени във външния вид или интериора. Променена е механиката, която носи по-добра ефективност и по-добро управление. Подобрено е например шасито, за да се подобри и динамиката, намален е разходът на гориво с над 10%. Пет от шестте двигателя предлагат вредни емисии CO2 по-ниски от 125 г/км, когато са с механична скоростна кутия. Единственото изключение е „горещата” версия OPC/VXR.

При тази модернизация не са направени промени във външния вид на колата, която е на пазара от малко повече от три години. След около година трябва да видим обновена Corsa, преминала през задължителния фейслифт по средата на жизнения си цикъл.

„Това което представяме сега не е фейслифт, а опит да държим колата конкурентоспособна в този сегмент. За целта подобряваме ефективността и динамиката на автомобила”, казва човек от Vauxhall.
В предната част на окачването е променено, като са добавени по-меки пружини, което според инженерите от Opel/Vauxhall е подобрило качеството на возене. Промени има и в геометрията на кормилната система, които целят да подобрят управляемостта на автомобила. Амортисьорите имат нови настройки, пренастроена е и системата за контрол на стабилността ESP.

Новият двигател Ecoflex с обем 1.3 литра и мощност 94 к.с. според производителите има комбиниран разход от 3.5 литра на 100 км. Най-малкият двигател за Corsa с обем 1.0 литра е получил по-висока с 5 к.с. мощност от 64 к.с., като вредните емисии от СО2 при него са паднали до 117 г/км.
Предлаганите версии на оборудване вече са като при Astra и Insignia - S, Exclusive, SE, SXi и Sri. Цените на модернизираната Corsa ще започват от около 11500 евро.


0