IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

След 10 години хибридите ще заемат 30% от пазара

Към 2020 година около 30% от световния автомобилен пазар ще се заеме от хибридните автомобили.

След 10 години хибридите ще заемат 30% от пазара
Това е прогноза, дадена от вицепрезидента на Toyota Такеши Учияма, цитиран от агенция Reuters. Учияма добавя, че също от 2012 г. на световните пазари ще бъдат продадени хиляди електромобили.

Това е и годината в която Toyota планира да пусне сериен електромобил.
От Toyota очакват още през идната 2010 г. да продадат по света над 1 милион хибридни автомобили, а през 2020 всички модели на Toyota ще имат и хибридни версии.
Моделът Toyota Prius е номер едно по продажби сред всички нови автомобили в Япония вече пети месец поред.
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Незнайко ( преди 16 години )
    така е много си прав само че нали трябва първо да свърши тотално петрола и да се наядат които могат докато го има че после ще му мислим само че като се затрием сами тогава няма да има смисал от тях
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мълчан ( преди 16 години )
    Освен това, пътуването на водород излиза над три пъти по-скъпо от това на бензин.Остава само да мечтаем някой ден да бъдат допуснати до масата разработки като тази от преди 100 г. на Тесла за Дженерал Моторс - автомобил, който се движи от статичното електричество в природата. За двигатели на вода има десетки работещи образци, включително и на българина Петър Найденов (лека му пръст). За другите фантастични разработки на физици по секретните шкафове на военните даже не смея да мисля.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мълчан ( преди 16 години )
    Съгласен съм, че хибридите са преходен вариант. Но бъдещето едва ли е в електромобила. Той се появява още в края на XIX в. паралелно с автомобила с ДВГ, но бързо губи позиции заради евтиния петрол и големите загуби на ел. енергия по жицата - около 40% (у нас сигурно над 50%). Безспорно обаче са стъпка напред по отношение на въздуха в градовете. За рециклирането на батериите въобще няма да говорим.Водородния автомобил има недостатъка, че струва 1,5 млн. долара, дори и при масово производство.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    Електромобилът е много добър вариант, но само за градски условия и за преход под 150 км дневно (да приемем че на работа също може да си заредиш колата)... Значи това е втората кола в семейството... За дълъг път или трябва да спираш по 50 минути за зареждане с високо напрежение, или да се сменят изразходваните акумулатори със заредени такива. За последното мога да се навия единствено ако съм сигурен, че на няма служител от блаканаски произход, да ми замени новите батерии с такива пред разпад..
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO ( преди 16 години )
    v Yaponia da si ya karat taa kranta!V EU samo amerikanski koli!!!
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Firestarter ( преди 16 години )
    Абе истината е, че заместител на петрола си трябва, но като гледам цената на черното злато $81.15 за барел това прави повишаване с над 200% от началото на годината, трябва бързо да се намери нещо, защото в един момент от един път ще стане късно, както за малко не се получи през юли месец 2008, когато нефта стигна $147 за барел.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гледащ ( преди 16 години )
    Дори в мегаполисите рядко човек с автомобил върти повече от 100-150км. дневно. Това обезмисля хибрида напълно. Електромобил е концепцията за градско возило - водород да но за извънградски преходи. ДВГ е добър но за да работи оптимално му трябва да достигне определена температура, да подържа определени обороти - това важи за всички ДВГ дори и водородните и хибридните.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пепо ( преди 16 години )
    Водородни автомобили-другото просто е отлагане на това решение.Производството на един акумулатор замърсява повече отколкото свигателя,който замества..
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    естествено,че в дизеловия хибрид е близкото бъдеще.Бензиновия е по-евтин,само това му е предимството.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    Бензиновите хибриди екологични! Да, да... Бъдещето е в дизеловият хибрид и електромобилите! Чистите дизели имат разход и емисии като приуса, а ако се наравят дизелови хибриди, това е надеждата!