IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Подробно за Lexus LFA

След дълго чакане, продължило няколко години, днес в Токио Lexus представи официално своя LFA.

Подробно за Lexus LFA

Респектиращ вид, високотехнологични решения и достатъчно сила - това може би е най-точното определение за суперавтомобилът на Lexus. 

Двигателят е 4.8-литров V10, доставящ 560 к.с. и 480 Нм. 

Ускорението до 100 км/ч. става за символичните 3.7 сек., а максималната скорост превишава 320 км/ч. Червената зона на оборотомерът започва след 9 000 об/мин., а максималната сила на двуместното возило е налична между 3 700 и 8 7000 об/мин.

Конструкцията на Lexus LFA е изградена от въглеродни влакна, като общото тегло на колата не превишава 1480 кг. 

Двигателят е предно разположен, а задвижването е поверено на задните колела. Съотношението на тежестта между предната и задната ос е съответно 48:52.

Колелата са BBS с размер 20 инча. Гумите Bridgestone са с размер 265/35 - отпред и 305/30 - отзад.

Точно 500 броя LFA ще излязат от фабриките на Lexus. Цената на всяка една от тях ще стартира от $375 000.

Вижте рекламните клипове на японската супермашина, за да добиете още по-добра представа за това какво представлява Lexus LFA.

Още снимки от Токио



0 от 500
  • #34
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ALFA TEAM ( преди 14 години )
    ot Lexus po dobro nema!!!
  • #33
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много коментари много нещо бас ловя че 90 % от вас нито в нисана нито в какъвто и да е лексус са се качвали че чак и си купуват нисани за тия пари и ферарита
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Plambetza ( преди 14 години )
    Ето го и големият батко на is-F. Тъкмо скоро се чудех кога ли фирмата ще изкара нещо голямо и ето го отговора.
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    Последната яка спортна мащина,която си спомням(вече не следя много прецизно новостите)беше 3,3 турбото на Тойота Супра пак отпреди много години и още по-старата,но яка трилитрова атмосферна резачка на Honda NSX. Напоследък Z350 и GT-R на Нисан. Ако нещо съм пропуснал,допълвайте,но мисълта ми е следната - ексремно(май че и рекордно) форсираният мотор на този Лексус с такава кубатура при такива обороти е сериозен технически пробив.Колата най-вероятно ще стане легенда.
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    Опитах да си припомня колко 12-цилиндрови двигатели се произвеждат в момента в Европа.Набързо преброих,без да се задълбавам 10 РАЗЛИЧНИ дванайсетаци и 3 V10-ки и повечето от тях се монтират на повече от един модел.И всички са по над 5000 кубика.И всички са високооборотни спортни машини,макар,че някои се монтират и на лимузини.Колко такива двигатели има в щатите? Един V10 на Вайпър.Колко такива има в Япония? Ако не броим тракторните машини отпреди 20 години,които колегата цитира - нито един.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 14 години )
    pi4ago kazah go i v statiata za GTR tova che tuka neznaete che qponcite imat golemi motori si e vash problem japoncite vinagi sa imali i shte imat golemi dvigateli oshte ot 60te godini se pradlagat V8, ne gi exportirat zashtoto mitata i akcizite gi pravqt ne-konkurentni, nissan i toyota imat stari tradicii v razrabotkite na V8 i V6 tezi motori se prdlagat i v USA oshte 89ta v us izliza LS430 s 4.3V8 nisan s infiniti Q seria 86 godina V8 4.5L nissan laurel/cima/president sa s 5.0/5.5 V8 ot 70tte
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    :D:D,nqma da spre da me razsmiva automediata,ne zaradi drugo ami prosto,za6toto vinagi 6te ima kompleksari deto govorqt gluposti kato naprimer pexus,tova ako e imitaciq na ne6to,koe izob6to e istinsko ??
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Незнайко ( преди 14 години )
    Изключителен автомобил!!! Кои сме ние, че да даваме мнения за нещо подобно!!!
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    EmoXide ( преди 14 години )
    Екслузивната цена е точно толкова екслузивна колкото и ЧУДОВИЩНО ОГРОМНИЯТ за японските стандарти двигател като работен обем. За пръв път в историята на японските автомобили влагат толкова голям двигател специално разработен за СЕРИЕН автомобил.Определено машината е добра, но на фона на европейските Суперспортни автомобили не е нищо впечатляващо. Което изобщо не оправдава цената.Споко, японските тунери като започнат да го тунинговат, тогава ще стане ясно какви са му потенциалите.
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Pexus ( преди 14 години )
    Много точно казано,с две думи : кич и имитация на технология.Което значи пълна нула.Toyota отиват от зле към по-зле.