IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota, VW и Opel

Тримата любимци на българина за периода януари-септември 2009 година.

Toyota, VW и Opel
С продажби на 2241 нови коли, Toyota е най-харесваната марка в България за деветмесечния период. Втори са VW с 1931 продажби, следвани от Opel с 1856 продадени нови коли.

Извън челната тройка, статистиката за периода изглежда така - Peugeot - 1748 броя, Ford - 1638, Citroen - 1509, Dacia - 1317, Skoda - 1152, Chevrolet - 994 и Renault - 683 продадени нови коли.

Според информация на investor.bg, месец септември бележи лек ръст в продажбите на нови автомобили в България.

През месеца в страната са продадени 1786 нови автомобила, което е само с няколко бройки повече, от реализираните през август 2009 година - 1772 броя.

Въпреки силно казано оптимистичната статистика за месец септември, продажбите на нови автомобили за първите девет месеца на годината са с 50.74% по-малко от тези за същия период на миналата година.

В периода януари-септември 2009 година, в страната са продадени 20 279 броя нови леки автомобила, докато през същият период на миналата година цифрите преминаваха 40 000 броя.

Как вървят продажбите на нови леки автомобили в Европа виж ТУК.



0 от 500