Окачването на версия Cup е много по-твърдо, с нови стегнати пружини. Тази версия е и с нов диференциал против приплъзване, черни лети джанти и гуми Michelin Pilot Sport.
Според информацията на Renault и двете версии на модела са с модернизиран четирицилиндров турбодвигател RenaultSport с обем 2.0 литра и максимална мощност 250 к.с. при 5500 об/мин. Максималният въртящ момент е 340Nm, като е наличен от 3000 об/мин.
Колата е със системата на Renault Dynamic Management System, която контролира ESP, като водачът може да избере от три режима на работа - On, когато traction control и ESP са включени, Sport, при който режим те също са включени но интервенцията им е забавена и Off, когато двете системи са изключени изцяло.
Има възможност да се регулира и реакцията на автомобила при натискане педала за газ. При режим Sport шофьорът може да избере между пет реакции за ускоряване на колата при натискане на газта – забавена реакция, нормална реакция, ускоряване при сняг, спортно ускоряване и екстремно ускоряване.
При новия спортен модел на Megane от Renault са използвали много алуминий за да намалят теглото. Ускорението на Megane 250 Cup и Sport е за 6.1 секунди. Средният разход на гориво е 7.2 литра на 100 км, а вредните емисии CO2 са 195g/km.