IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota модернизира Auris

Toyota показа преминалия през лек фейслифт модел на Auris 2010.

Toyota модернизира Auris
Според производителите, модел 2010 на Auris е получил леки промени във външния вид, като нова радиаторна решетка, променени предна и задна брони, нови фарове и задни светлини, нов дизайн на летите джанти и нов капак на двигателя.

Леки промени има и в интериора, нови цветове на оформление, по-качествени материали, и подобрено обзавеждане на стандартната версия.

Наред с това лека модернизация е преминал и бензиновият двигател с обем 1.8 литра, като е променена системата за променливо отваряне и затваряне на клапаните, като е подобрена ефективността на агрегата. Нещо повече, при 1.8 с трансмисия CVT воланът е нов с лостчета за превключване на трансмисията.

В Япония Auris се предлага и с по-малък двигател с обем 1.5 литра. Цените на компактния автомобил в Япония започват от 1,622,000 йени (12,200 евро) за базовия Auris (1.5) 150X FWD и стигат до 2,331,000 йени (17,500 евро) за най-скъпия Auris (1.8) S-Package 4WD.
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    mk" ( преди 15 години )
    za karam auris benzinec 1.6 126konja vsicko ima samo njama avtomatik i kzeni sedalki 2080 noemvri govzeh nov za 21900 evra.za prvite 10000km sredno poharci 9.1 litar na 100 km. 90% GRATSKO karane .bez pritesnenie dali natiskam papucata za gas ili pestam.osven benzinot mnogu sum dovolen.preporaka kupuvajte avtomaticna skorostna kutija na nova kola.
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    Не очаквай скоро 1.6 дизел от Toyota. 1.4 си е достатъчно добър. За който иска повече, има 2.0.
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Васко - С-н ( преди 16 години )
    Благодаря Ви. Разбрах , че е проблемен двигател...Дано да не се случва най-лошото. Със здраве!
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Според мен Тойота ще се откажат от дизела за сметка на хибрида.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ivan ( преди 16 години )
    очаквам Toyota също да имат скоро 1.6 дизел в този клас.Хюндай от 2010 свалят 2.0 дизела от i30.Заменят го с 1.6,но с компр. плюс турбина 148 hp за Европа (заради данъците) и 163 hp за Щатите и Азия.Т.е 1.6 ще покрива всички 5 варианта на мощности.VW също са обявили,че дизеловия Голф от 2011 също ще е само с 1.6.И те свалят 2.0 TDI.Toyota не трябва да изостава,не вярвам.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    CC-35 ( преди 16 години )
    Малко ме съмнява някога i30 да е била по-скъпа от Корола/Аурис с еднакви екстри,следя цените на всички.През 2008 i30 средно ниво (от 5),ESP+тракшън,10 airbags,климатр. 1.6/115 к.с дизел,беше с 1800 лв. по-евтина от Аурис 1.4 90 к.с. базoво ниво,4 airbags,климатик и без ESP.Сега с отстъпките на същото ниво,(ESP и т.н.) i30 1.6 дизел,вече 126 к.с 6 степ. кутия+старт-стоп атом. идва на 30 400 лв.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Сгъласен съм... ама и цената им е по-висока. Еднакъв клас, подобни мотори, еднакви екстри и цената на Хюндай е с 4-5 бона отгоре...Пиша го, защото исках да си вземам Елантра 1 време и с екстрите на Королата ми, само че с 2.0 дизел, автоматика отиваше на 40 бона, а моята е 33 и нещо...
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Напално си прав за 2.0, но и като чисто нов му дават разход на масло.Мисля, че 800-900 гр. е нормално на смяна.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Проблемът на 2.0 TDI PD е,че му се напуква главата в гнездото на дюзата и от там влиза масло.В Германия дори собственици на извън гаранционни коли съдиха VAG и спечелиха,за безплатна подмяна на главите.Помпа-дюза колкото и плюсове има,толкова и минуси.Най-големия е,че главата е много натоварена от ударите по дюзите и не издържа.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Нямаш проблем.Помпа/дюза харчи масло, дори по-новия 2.0 му дават фабрично разход на масло.А за Тойота мога да кажа само, че е адски пластмасова и лъхаща на евтино.Хюндай отдавна задминаха японците.