IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A1 с разнообразни версии на каросерията

Audi не възнамерява да ограничи семейството компактни автомобили А1 само с един или два вида каросерии.

Audi A1 с разнообразни версии на каросерията
Според британското списание CAR, Audi ще попълни А1 с комби, кабриолет и дори мини кросоувър. Вече е известно, че Audi A1 ще се позиционира на пазара като конкурент на Mini от групата на BMW. 



Сега става ясно, че първият модел от новото семейство ще бъде хечбек с три врати и ще се появи на пазара през втората половина на 2010. Известно е и това, че ориентировъчната цена на този модел в Европа ще бъде около 15 000 евро. 

„Ще започнем с „тривратка” която ще предложим с няколко двигателя. Какво ще последва? Ами вижте семейство A3 – нещо подобно ще се случи и с Audi A1", казва пред списание CAR Петер Шварценберг от Борда на директорите на Audi, отговарящ за маркетинга и продажбите. 

Междувременно в Mini също не стоят със скръстени ръце да чакат конкуренцията. Сега те предлагат хечбек с три врати, модификацията Clubman с характерна задна врата от две части и удължена каросерия. Скоро ще видим и купе, роудстер и компактен кросоувър от Mini.
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dick ( преди 16 години )
    това за Китай е доста напудрена новина."Не може ли смогнат да продават,..." търсих в истинските сайтове и такова нещо няма.Тази добавка ,че не можели да смогнат е добавена от Аутомедия.Смешници!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не се хабете бе тоя *** дето обяснява за 108 000 броя е чул нещо ама тъпата му глава естествено го е нагласила да изглежда като в ущърб на Ауди. Ама да му припомня статията. Да 108 000 бройки са продали но само в Китай и само за един месец и това е м.Август 2009г.. И щели да увеличават капацитета на завода си в КИТАЙ ЩОТО НЕ СМОГВАЛ споръчките. а КОЛКО СТРАНИ ИМА ОЩЕ не е истина .. Статията бе поместена тук преди седмица. Тъпия завистник обаче гледай как завърта нещата и лъже като разпран.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Боби ( преди 16 години )
    Пич, Ауди само в ЕU27 + EFTA 3 (с други думи Европеиския съюз и 3те страни от ЕФТА - Швейцария, Норвегия и Исландия)от януари до септември 2009 е продало 422,091 коли.Зa доказателство виж статистиката на производителите на коли в Европаhttp://***.acea.be/
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Новината е от 2007 година:),а колегата дето твърди,че Ауди продават окло 100 000 коли на година,най-вероятно е злобен комплексар
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    http://news.ibox.bg/news/id_996818240
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO ( преди 16 години )
    Ne e zle mda!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    1 млн. продават,да,.... но за 4 години.Миналата седмица имаше новина,че до сега за 2009 са продали 108 000 бр,а миналата година не са стигнали и 250 000.Опитай пак да блъфираш
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ако себестойността на колата от премиум сегмента е колкото на КИА, то който си го купи този премиум автомобил е най-големият бунак! Но може и така да е, няма начин Шкода, WV и Ауди да не споделят общи разработки, платформи и елементи. А можем да поспорим дали Шкода или КИА е по-добре, ако са на една и съща цена... И като си купиш наполовина същата кола, но само с емблема Ауди и два пъти по-скъпа...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 16 години )
    БМВ успяха да се превърнат в алтернатива на най-старата марка и марката нарицателна за луксозна кола - Мерцедес. Ауди вървят по пътя на БМВ, но никога няма да постигнат успеха им, винаги ще останат полушкода защото толкова е мозъкът на мениджърите им. Тези хора са опасни, няма да им мигне окото докато съсипват марка като Порше. Няма как да бъда убеден, че луксозната марка, която карам е собственост на масова марка, но двете нямат нищо общо. Дори името е Народен автомобил, какво повече...
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Замисляли ли сте се за това,че една кола от премиум сегмента струва почти колкото 2 от класа на КИА примерно?Което значи,че дори с два пъти по-малко продажби премиум марката печели горе-долу същите кинти:))) Или се лъжа жестоко? Иначе Аудито кефи