IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Маркионе: Chrysler ще бъде печеливш до 2011

Експерти твърдят, че под ръководството на новите мениджъри от Fiat, американската група Chrysler скоро отново ще бъде печеливша.

Маркионе: Chrysler ще бъде печеливш до 2011
Президентът на Fiat и Chrysler Серджо Маркионе е сигурен, че Chrysler ще бъде печеливша фирма още до две години. На 4 ноември Маркионе ще представи новия бизнес план за развитие на Chrysler през следващите пет години. 



Маркионе обеща тримесечните отчети на групата да бъдат публични и до две години акциите й да бъдат предлагани на борсите в Ню Йорк и Милано (още през 2011). 

Според анализатора от Morgan Stanley Адам Джонас, Chrysler може да стане печеливш още идната година. Както е известно, сега изпълнителен директор на Chrysler е шефът на Lancia Оливър Франсоа. Това означава доста тясно сътрудничество между двете фирми. 

Вече се съобщава, че Chrysler и Lancia ще обменят продукти в различни сегменти – от компактния хечбек до луксозните седани. Очаква се Lancia да произвежда своя версия на базата на Chrysler 300, която да замени остарелия флагман на марката Thesis. От своя страна Chrysler ще прави своя версия на базата на малкия модел на Lancia Ypsilon, който ще се продава и в Европа.
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Reno ( преди 16 години )
    Верно сега прочетох за тази сделка между Фолксваген и Катарски инвестиционен фонд. Тези вярно били много зле , а какви реклами текат в България за Фолксваген , но така е като сме по-прости се хващаме за всичко. Jimy дай ми линк към EURO BULETIN от 7.10.2009 там продължава темата за Фолксваген и сделката с този фонд. Искам да я принтирам цялата ,че в службата има един фанатизиран гоуфаджия да я залепя на информационното табло да чете и мисли хахаха
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FPT ( преди 16 години )
    Без дроселова клапа.......Няма такъв ***, концепцията MultiAir и показаното от БМВ имат толково общо, колкото и ти с хомо сапиенс.Уважаеми г-н ***, моля прочетете, какво е дроселова клапа и обяснете на хората във форума какво общо има с динамичното управление на хода на клапаните (MulltiAir).За тези, които не искат да си губят времето да кажа- нищо общо.БМВ никога не са показвали подобна концепция, камо ли пък тя да има прилики с тази на Фиат.Смях и невежество
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Jimy ( преди 16 години )
    Интересно е друго като се появи новина за някоя "нова" немска бангия никой от хората обичащи италиански коли не отива да пише глупости в темата , но обратното когато се получи всички каращи немски *** сте тук да пляете щото ви е яд и постояно пускате разни глупости . Не веждате как скоро време вашите любими голфове ще се казват АЛ Хасан или Сабри елмаз. Отворкото анонимен които е писал 28% се бърка 31% претежава вече Катарски фонд и на него са предложили тези 11% пак са араби ще *** немците
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тук разни немско-близогъзници се изказват от септичната яма давейки се в собствените фикалии. Момченца , оставете го Фиат , те си знаят работата и са единствената компания която в момент на криза се развива. Друг е въпроса че вашата обичана *** вече правителството нея финансира и се оказа с 9 милиарда дълг. Арабски фонд си купи хей така 28% и вече иска печелба , но печалба няма. Има още много дългове , предложено е на арабите да купят още 11% за 5 милиарда , но те се дърпат искат си парите.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    best ( преди 16 години )
    Common rail е на Фиат,ама не!Идеята и процесите на първата генерация са описани от немски инженер още през 1929г.А в сегашния му вид го патентова един институт от Цюрих и първи го слагат на една келява алфа.Така,че пресанете с тази тъпотия,че Фиат имат нещо общо.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Слави ( преди 16 години )
    то и комънрейла е на фиат ама те патентите са продават.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    tarantino ( преди 16 години )
    verno tova e kopie/update na motora na BMW bez droselova klapa ot 2003
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Смешника май е друг.Но в едно стадо овцете винагиса повече.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    какви ДВГ-та бе,***!Този двигател,уж новия,с променливия ход на клапаните,БМВ го показаха преди повече от 5 години.Излезе обаче,че не е толкова ефективен.От всякъде ги подиграват Фиат с този гаф.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    loko ( преди 16 години )
    a dano se polu4i,italancite po4naha da pravat mnogo seriozni i privlikatelni modeli sas dobri dvg-ta,evala za na4inanieto ;)