
Цилиндровият блок на бензиновия двигател е създаден така, че да намали загубите от механичното триене и да подобри образуването на горивната смес, като модернизира съществуващата технология на непосредствено впръскване на горивото.
Все още няма детайлна информация за характеристиките на двигателя, но според неофициални данни потреблението на гориво и максималният въртящ момент са подобрени с около 15% в сравнение със съществуващия двулитров двигател на Mazda. Според производителите с новия двигател разходът на гориво при автомобил от среден клас би бил равен на сегашния разход на компактен модел.
Дизеловият двигател е наречен Sky-G е с пиезоелектрически инжекцион, изцяло нов цилиндров блок и турбина. Новият Sky-G е по-икономичен с 20% от съществуващия дизел с обем 2.2 литра, който от тази година се монтира на моделите Mazda3, Mazda5 и Mazda6.
Новата автоматична трансмисия на Mazda е Sky-Drive. Тя позволява да се намали разхода на гориво с още 5%. Според представителите на Mazda, смяната на скоростите става почти незабележимо и много бързо, като наподобява тази при трансмисиите с два съединителя.


0