IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови ефективни двигатели от Mazda

На автомобилния салон в Токио следващия месец, Mazda ще представи ново семейство ефективни двигатели и нови трансмисии, които са наречени Sky.

Нови ефективни двигатели от Mazda
В гамата Sky влиза икономичен бензинов двигател с непосредствено впръскване на горивото, „чист” дизелов агрегат и автоматична скоростна кутия. Очаква се всички тези агрегати да бъдат монтирани при серийни модели на Mazda още през следващата година или най-късно в началото на 2011, пише изданието Motorauthority.

Цилиндровият блок на бензиновия двигател е създаден така, че да намали загубите от механичното триене и да подобри образуването на горивната смес, като модернизира съществуващата технология на непосредствено впръскване на горивото.
Все още няма детайлна информация за характеристиките на двигателя, но според неофициални данни потреблението на гориво и максималният въртящ момент са подобрени с около 15% в сравнение със съществуващия двулитров двигател на Mazda. Според производителите с новия двигател разходът на гориво при автомобил от среден клас би бил равен на сегашния разход на компактен модел.
Дизеловият двигател е наречен Sky-G е с пиезоелектрически инжекцион, изцяло нов цилиндров блок и турбина. Новият Sky-G е по-икономичен с 20% от съществуващия дизел с обем 2.2 литра, който от тази година се монтира на моделите Mazda3, Mazda5 и Mazda6.
Новата автоматична трансмисия на Mazda е Sky-Drive. Тя позволява да се намали разхода на гориво с още 5%. Според представителите на Mazda, смяната на скоростите става почти незабележимо и много бързо, като наподобява тази при трансмисиите с два съединителя.
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дизеловите агрегати на Мазда са и винаги са били без чужда намеса, разбирачи!
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 16 години )
    Като събереш пари и си купиш немска машина от премиум марка,кято е да е,тогава ще разбереш че мизерния ти живот и безпаричие,са довели болния ти мозък до заблудата че караш произведение на изкуството.
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    zlati ( преди 16 години )
    Е,Мазда е добра фирма.Но е супер странно да говорят за икономчини двигатели,а да слагат 2.2 дизел на Мазда 3!На дълъг път може и да е добре,но в града ще е трагедия.Първи корейците спират техния 2-литров дизел на Hyundai i30 от 2010.Само 1.6 остава,но в пет варианта,от 90 к.с до 163 к.с.След тях и VW казаха,че ще спират техния 2.0 TDI CR за Golf 6 и също минават само на 1.6 кубатура.За това Мазда с този 2.2 на 3-ката малко не са в час,точно за икономичност.Или пък има грешка в статията.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    u2 ( преди 16 години )
    Представям си какъв дърт клозет караш,щом не знаеш,че Мазда нямат свои дизели,а купуват от Пежо!***!Смяяяях....!!!!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аве *** миризлив, затапил си ми *** с език хахахах да ва еа в пишман разбирачите дето сте тука. Винаги ще карам Мазда, без значение от *** ви мнения!!
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    u2 ( преди 16 години )
    ... като те затапиха отзад,какво друго да кажеш,ха,ха,ха,....
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Karaite si bangiite tam i ne ubejdavaite horata koe i kakvo bilo, selkopi!
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    west boy ( преди 16 години )
    Ехееее,плюеш френските дизели,а не знаеш,че на Мазда и Форд дизелите са на PSA!То бива невежеството,ама като твоето няма!Така,че ти сам казваш,че Мазда е менте-фирма.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    u2 ( преди 16 години )
    По-полека с дефектите и здравината на Мазда,защото за първата половина на 2009 в Европа Mazda са след Hyundai.Имаше линк преди един месец тук.Колкото до дизайна,на всякъде го смятат за еснафски.Просто нищо особено,по-скоро банален.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Първо - шестицата е модел 2002(първо поколение)Второ - двойка мотора гори точно колкото 1.6 немски мотор, а върви тройно повече.Трето - Вземи си френски или италиански дизел та да разбереш понятието трошливост. Четвърто - Дизайна е само за ценители, а не разни напомпани драйвърчета със стаж почти "две години вече" ...Пето - Само неук човек може да твърди, че шестицата (модел 2008) не е произведение на изкуството в автомобилостроенето.