IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Напредват тестовете на новото Audi A8

Последните седмици зачестиха появите в интернет на шпионски снимки на новото поколение Audi A8.

Напредват тестовете на новото Audi A8
Това което ви предлагаме сега са фотоси на колата почти без маскировка, което говори за скорошната й официална премиера. 



Audi A8 модел 2010 ще бъде сглобяван на платформата „MLP”. На тази платформа със широко приложение вече се сглобяват и моделите A4, A5, както ще се сглобява и бъдещият A7. 

Audi A8 ще бъде произвеждан с употребата на много алуминий, магнезий и карбон, за да може теглото на голямата луксозна лимузина да бъде относително ниско. 



На снимките виждаме стандартния A8, но както е традиция за Audi при този модел, ще има и удължена версия „A8L”. Двигателят 4.2L FSI V8 ще продължи да се монтира на A8 с някои леки модернизации и малко по-висока мощност. Дали ще бъде използван и компресорния V6, който сега се монтира на A6 и S5 все още не е ясно. 

Новото поколение на A8 ще използва най-новата версия на системата Quattro. Тя може да разпределя движещия момент както между двете оси, така и между задните колела. 

Серийното производство на новата генерация Audi A8 ще започне през лятото на идната година в завода на Audi в Некарсулм, Германия.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    Жалко че новият осмак ще е по-горзен от предишния...
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    n-trance ( преди 16 години )
    A8 е всичко друго,но не и успешен модел.7-*** серия е друга бира.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ivan ( преди 16 години )
    Хубавите неща нямат нужда от генерални промени :) Да изгладят малко дизайна, малко по-вече мощ и някоя друга дреболия да коригират е достатъчно. Защо да променяш коренно един толкова успешен модел ? Ако го промениш генерално рискуваш да си загубиш досегашните фенове.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ганьо Балкански. ( преди 16 години )
    Требва и късмет.Някой кола излиза куче ,друга не може да излезе от бокса.Имам двама комшии ,които живеят един срещу друг и двамата си купуват жигули преди 25години с връзки(броили лев в мото-техника ,за да не чакат ред).Отиват и тръгват да избират между 2 жигули. Едната обаче тракала доста!! Единия по-тарикат взел тая дето не трака а другия тракащата.В сервиза се оказало ,че трака щото щеката за маслото била сложена обратно. с годините се оказа ,че тракащата е куче а "здравата" нон стоп в бокса
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Абе аз ти вярвам, но става дума за дребните проблеми. Всичко нови автомобили ги имат и това е жалко! Аз просто описах мнението на собственик на Ауди А4. Е39-ката на баща ми е на 178 000 километра (справка-вчера) и до сега сме сменяли само 2 дюзи по 400 лева заради калпава нафта. Нищо по окачването! За накладките не знам, но си кара спокойно. Та колата е куче, ама нещо не ме кефи... Ще търся алтернатива за цената и на старо...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Незнам твоя приятел ама аз имам А6 и никви проблеми вече 5 години. Освен това различен шофьор, различни проблеми. Примерно като сменях маслото в сервиза говорих с един друг клиент пак с А6 само ,че сменяше накладки и каза ,че за 40 000км. ги стопил!! Мойто А6 е на 120 000км. и само веднъж съм сменял накладки!! Тоест много зависи от начина на шофиране. Маняка карал газ до дупка и спирачки .. Същото е и с окачванията ,който дава газ по паваж и дупки ще пазари окачване а аз още съм с оригиналното.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AL Fonsito ( преди 16 години )
    Фабрични дефекти,нали и сервизите трябва да работят все пак.Официалните дилъри освен от продажби правят луди пари от сервизите.Все има някакви дефекти при новите коли и как става така че никога не може да мине по гаранция тоя дефект,но така е
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Колата му е на 4 години, в Австрия няма дупки, като тука. Куатро, бензин, ксенон и автомат. Каза, също, че освен фаровете и климатика имало някакви проблеми с прегорели кабели на свещите и още нещо под капака. Та мисълта му беше: "Колата не ме е оставяла на пътя, но пък постоянно нещо и се разваля."Говорим за А4 на 4 години. Също каза, че има шум в купето при 130 км/ч. Това нормално ли е? Та моята Тойота шуми на 130, ама не струва колкото Ауди А4!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Да бе, ама *** не кара ново Ауди, ми няква стара антика над 10 години. То и всики селяни карат стари БМВ-та. И кво? Сега баща ми да не си купи нова 7-ца, понеже е пълно с Е36 от 94-та година и ги карат някви бавно развиващи се, така ли? На мен не ми харесва какви стопове ще му сложат, иначе машината е на 6+Вчера един чех, живеещ в Австрия ми каза, че все някви проблеми му има А4-ката. Единият ксенон веднага на 1-вата година, проблеми с климатика... все дребни работи де, но постоянно...
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    дфжф ( преди 16 години )
    алооооо, по кол;ко пъти една статия , материал ли няма или какво, уволнения ще има май в този сайт, стягайте се