.jpg)
Сега пред нас са фотоси показващи американската версия на колата, като дават сравнително добра представа за нея. Радиаторната решетка е оригинална за американския модел, като това е променило цялостния вид на предницата.
Двигателят на седана ще бъде бензинов, четирицилиндров, с обем 1.6 литра, с променливо време за отваряне на клапаните. За сега не са съобщени данни за мощността на този агрегат, но от Ford се надяват той да бъде доста икономичен и говорят за среден разход от около 6 литра на 100 км.
.jpg)
Колата ще бъде доста добре обзаведена - седем въздушни възглавници, дистанционно отваряне на вратите, четири инчов LCD екран и т.н. Макар Fiesta да е позиционирана малко под Focus, Ford ще представя колата в САЩ като „премиум” продукт.
За производството на Fiesta седан в Америка, Ford инвестира над 3 милиарда долара в завода на фирмата в Куаутитлан, Мексико, който вече ще има капацитет от половин милион автомобили годишно. В САЩ Ford ще предлага и версията хечбек на Fiesta, заедно с тази на седана.


0