
Според Toyota, новият 4Runner е „по-груб от Highlander и по-практичен, с повече приложения от FJ Cruiser". По-висок и по-широк от своя предшественик, 4Runner модел 2010 предлага като опция и трети ред седалки и се предлага в три различни версии.
Първата е базисната SR5, следва по-луксозната и с повече оборудване Limited, а Trail е версията с най-добри off-road качества. Trail е с по-голям пътен просвет и системата Multi-Terrain Select, която дава възможност на водача да избира от четири различни режими на управление в зависимост от терена.
Системата на Toyota, наречена Crawl Control (CRAWL) предпазва автомобила от опасностите на бързо спускане по стръмен наклон, като регулира автоматично скоростта на колата и при нужда задейства спирачката, като също е стандартна при Trail.
Тази версия има и външни отлики от другите – черни кутии на външните огледала, предпазни кори за предната и задна брони, затъмнени фарове и задни светлини, специфичен капак на двигателя и лети джанти с размер 17 инча.
Модел 2010 на 4Runner се предлага с предаване на движението към задните колела и при нужда включване на конфигурацията 4x4 със самозаключващ се централен диференциал.
Наред с това има и версия с постоянно действаща система 4х4. Всички версии със задвижване на четирите колела са с двигател V6 с обем 4.0 литра, мощност 270 к.с. и максимален въртящ момент 376 Nm. Наред с него колата ще се предлага и с четирицилиндров двигател с обем 2.7 литра, максимален въртящ момент 241 Nm и мощност 157 к.с., като се комбинира с автоматична трансмисия с четири скорости.


0