IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R и Corvette ZR1 обявиха реми

При независим тест на Sport Auto Magazine, проведен на 22-километровото северно трасе (Nordschleife) на Nürburgring, двете коли показват аналогично време.

Nissan GT-R и Corvette ZR1 обявиха реми
И все пак, според "SAM" някой лъже.

Немското печатното издание Sport Auto Magazine е известно с така нареченият Supertest, който често организира. Тестът представлява изпитание на горещи автомобили на писти от ранга на Nürburgring. В последното такова изпитание, немците се спират на воюващите напоследък - Nissan GT-R и Corvette ZR1.

При проведеният от тях тест и двете коли преминават финиша, като заковават стрелката на хронометъра на 7 мин. и 38 сек. Всичко изглежда нормално и като че ли резултата от теста слага край на спора за това кой автомобил е по-бърз на Nürburgring.

Впечатление обаче прави не малката разлика в постигнатите от Sport Auto Magazine времена и официалните такива. Веднага се замислихме дали разликите от повече от 10 секунди не се дължат на уменията на пилота. В случая това е главният редактор на списанието - Herr von Saurma (HvS).

Фактът че постигнатото от него рекордно време(7:32) с Porsche Carrera GT на Nürburgring, бе обявено за официален резултат на Carrera GT, ни кара да бъдем склонни а му имаме доверие, като пилот.

Официално становище от двете компании няма, но вероятно разликата в резултата се дължи на различни метеорологични условия или трафик по пистата. 

За това свидетелстват другите тестове на двете горещи коли - ZR1 показва по-добро време на Hockenheimring - 1:09,7, срещу 1:10,7 при GT-R. При мокра писта обаче японеца надделява с време от 1:32,4 срещу 1:35,8 при ZR1.
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    adv. на Йок ( преди 16 години )
    Много внимателската със заплахите, телефоните и намиранията! Наказателният Кодекс ясно и точно дефинира целените обществено опасни последици от някой "елементи" в този форум и наказанията за тях...Аман от заплахи, мутри и т.н. Всеки стана патрон в тази България. Много сте силни, а в съдебната зала гледате надолу :)Не изосъществявайте състави от НК, че не се знае на кого ще попаднете/с едно прокурорско разпореждане и ще си гризете ноктите.../! п.п LAMBORGHINI FOREVER
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    оправяй се,ти си ми ясен
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    мерси,бил съм в грешка
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    Ок съгласен съм,но разликата в теглото м/у зонда(около 1300) и Вейрона (към 2 тона)е внушителна,докато *** е около 150 кила по-тежък,което не изглежда така решаващо.Дори в същото списание в категорията кг./к.с. *** дава по-добро съотношение,доколкото си спомням 2,4/к.с.,а Ферарито беше 2,6/к.с.Не превъзнасям Ферари,но специално Скудерията наистина е супер,пък и двигателят на ЗР1 е далеч по-допотопен-само 2 клапана на цилиндър.Изобщо механиката не може да се сравнява,Ферари=години знания.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    /// ( преди 16 години )
    йок както вероятно знаеш дадена писта може да дава преимущество на даден автомобил.Пример-да кажеме Зонда vs Вейрон на Монца-теоритично Верона ще е пръв заради по-бързото си ускорение и по-високата макс.скорост-Монца завои почти няма.Да вземем обаче същите коли, но този път да ги пуснеме по СПА или Силвърстоун-почти сигурен съм,че Зондата ще е преди вейрона заради спецификата на пистата.Та ферари са хубави автомобили,но в никакъв случай,не може да се каже категорично,че са най-добрите спортни.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    tig ( преди 16 години )
    Йок, и серии НЕ се пише с Й :)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    tig ( преди 16 години )
    Йок, простотии НЕ се пише с Й!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    Ти едва ли си виждал французойка,още по-малко *** от нея.По начина ти на коментиране,мога да си направя твой профил:Рунтав,брадясал продавач на резервни части 2-ра употреба с наднормено тегло и кебапчести мазни пръсти,мислещ,че знае всичко за всички,арогантен *** с ланец родом м/у села които не съм и чувал.Та ти *** ***,ще ми дадеш ли дефиниция на "френски простотии"(пише се с й) и общото м/у *** и кола.Много си зле.....
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    на скоро една французойка ми прави *** или така наречената френска любов, пълна скръб - едни *** не могат да правят, ще ми правят коли и тестове на колиаре бегай от тука с тия френски простотии
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    Наскоро си купих едно страхотно френско списание,там сравняват ZR1 срещу най-спортното Ферари(в статията се казва че от ферари са преценили модела F430 Scuderia,за най-бърз на писта)на пистата Спа.Пилота е действащ в някакви си серий,като кара Корвет.Изобщо професионално списание на над 40 години тестове.Резултата след цял ден опити е,че Ферарито с мощност 137 коня по-малко прави обиколката със 1,69 секунди по-бързо.Извода за мен:няма GT-R, няма ZR1,в момента най-добрата спортна кола е Ферари!