IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм!

Компанията представи своя концептуален електрически автомобил.

Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм!

Електрическият автомобил, който беше спряган като e-Version, разкри лицето и душата си. Официалното му означение е, e-Tron, което на езика на Audi означава изцяло електрическа кола с quattro задвижване.

Това е възможно, благодарение на четирите електрически мотора, разположени на предната и задната ос. По този начин, мощността от 313 к.с. и чудовищният въртящ момент от 4 500 Нм се разпределят към всяко от четирите колела. Движението към предния и задния мост е разпределено в съотношение 70 към 30, в полза на задните колела.

Двуместният автомобил ускорява от 0  до 100 км/ч. за 4.8 сек., а благодарение на огромният въртящ момент, ускорението от 60 км/ч. до 120 км/ч. става за само 4.1 сек. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч.

Електрическата система коства на колата 470 кг., като общото и тегло достига 1 600 кг.

За оптималното разпределение на тежестта(42:58), инженерите са поставили литиево-йонните акумулатори зад пътническата кабина. Те от своя страна се грижат за безспирен пробег в продължение на 248 км.

Audi e-Tron използва plug-in система за зареждане. Според информацията, за пълното зареждане на акумулаторите в домашни условия са необходими между 6 и 8 часа, но при използването на високо напрежение (400 волта, 63 ампера), това става за 2.5 часа. Щепсела е разположен под капак в задната част на автомобила.

Батерията се зареждат и по време на движение, благодарение на познатите системи, чрез които алтернатора преобразува кинетичната енергия в електрическа.

Когато, от компанията съобщиха, че няма да интегрират дизеловият V12 двигател в R8 бяхме силно разочаровани. Сега обаче, с широка усмивка посрещаме новината за електрическа версия на спортната кола. Както в самата компания казват - "електричеството засрами дизела".
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    eee ( преди 16 години )
    ***
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Мисля ,че Ауди направиха удар! И то голям. Само преди месец Ауди отричаха същетвуването на такъв проект и усмиваха ел. колите.Сега се оказва ,че е било блъф и по проекта е работено и то от доста време.Без много шум Ауди вадят ел. кола с доста по-голям пробег от всичко ,което се предлага в момента и мощност и динамика ,която никой не предлага, за пърния триумф отговаря и Quattro системата,перфектния баланс на купето и невероятния дизайн. всичко в тая кола е страхотно.Мисля ,че тоя път удариха яко
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    копирали са от новото Волво
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Нютон метрите са мерна единица за натиска от сместа гориво бензин върху буталото и коляновия вал,при ел.двигателя нз,но колкото повече толкова повече се стрелка колицата,а точно въртящият момент е виновник за лепеното на седалката а не мощността.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    еее ( преди 16 години )
    ***
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    серийна версия,.... ?!? ти нормален ли си?!На бас,че поне 10 години това ще остане картинка,докато омръзне на всички.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    eee ( преди 16 години )
    ***
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Audi R8 Owner ( преди 16 години )
    TOva e prosto Audi R8 s elektronen agregat.Moeto e s V8 benzinov agregat:p,Balycizavrete si golf dvoikite v gyza
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AL Fonsito ( преди 16 години )
    Огледалата са супер,дано ги оставят така и в серийната версия.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    07.09.2009 15:09Преди известно време президентът на Audi, Йохан де Нисхен (Johan de Nysschen) беше цитиран да казва, че Chevrolet Volt е кола за ***. Сега той обяснява, че не бил казал подобно нещо, а само изразил съмнения, че електромобилите все още не са жизнеспособни и приложими"интересно тогава с какво ще осе обясни това ауди ?някой лъже - аутомедиа ли, които са доказано некомпетентни или някой друг