IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм!

Компанията представи своя концептуален електрически автомобил.

Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм!

Електрическият автомобил, който беше спряган като e-Version, разкри лицето и душата си. Официалното му означение е, e-Tron, което на езика на Audi означава изцяло електрическа кола с quattro задвижване.

Това е възможно, благодарение на четирите електрически мотора, разположени на предната и задната ос. По този начин, мощността от 313 к.с. и чудовищният въртящ момент от 4 500 Нм се разпределят към всяко от четирите колела. Движението към предния и задния мост е разпределено в съотношение 70 към 30, в полза на задните колела.

Двуместният автомобил ускорява от 0  до 100 км/ч. за 4.8 сек., а благодарение на огромният въртящ момент, ускорението от 60 км/ч. до 120 км/ч. става за само 4.1 сек. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч.

Електрическата система коства на колата 470 кг., като общото и тегло достига 1 600 кг.

За оптималното разпределение на тежестта(42:58), инженерите са поставили литиево-йонните акумулатори зад пътническата кабина. Те от своя страна се грижат за безспирен пробег в продължение на 248 км.

Audi e-Tron използва plug-in система за зареждане. Според информацията, за пълното зареждане на акумулаторите в домашни условия са необходими между 6 и 8 часа, но при използването на високо напрежение (400 волта, 63 ампера), това става за 2.5 часа. Щепсела е разположен под капак в задната част на автомобила.

Батерията се зареждат и по време на движение, благодарение на познатите системи, чрез които алтернатора преобразува кинетичната енергия в електрическа.

Когато, от компанията съобщиха, че няма да интегрират дизеловият V12 двигател в R8 бяхме силно разочаровани. Сега обаче, с широка усмивка посрещаме новината за електрическа версия на спортната кола. Както в самата компания казват - "електричеството засрами дизела".
0 от 500
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ваввъа ( преди 16 години )
    4500 NM?!?!4.8 до 100?!?!това трябва да ги прави за под 3.5, та това е 4 пъти повече въртящ момент от V10 на туарег!
  • #47
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Vmax ( преди 16 години )
    "отзад направо е ужасен" ти се подиграваш, погледни задницата на това Ауди, като кучешка колибка е :D , и концепцията на БМВ харчи 3 на 100, не 3 по-малко от М3 и мисля че е по-добре да си сипвам навта отколкото да въртя с лебетката 150 килограма батерия.
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    И въпреки това харчи само с 3 литра по-малко от М3!!! Това ако е голяма икономия при разход 20литра ,здраве му кажи а това Ауди предлага същата динамика но за 0 литра гориво. И за *** е ясно кое е по добре а дизайна на БМВ-то освен ,че не прилича на нищо а отзад направо е ужасен. Няма място за сравнение просто и това е видно и без да разбираш много.
  • #45
    1 rate up comment 1 rate down comment
    :D ***** ( преди 16 години )
    Китайска играчка, НО коефициента на челно съпротивление е 0,22 нали...
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Китайска играчка, коефициента на челно съпротивление е 0,22 нали...
  • #43
    0 rate up comment 2 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    BMW E30 изглежда в пъти по-добре, да не говориме за Mercedes 124 купе или Пурата пак купе ако си виждал някога. Ауди са далеч от добре изглеждащ автомобил.
  • #42
    0 rate up comment 2 rate down comment
    дизайнер ( преди 16 години )
    Kaкъв връх на дизайна може да е един зализан ***?
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    ауди винаги са били красиви автомобили за времето сикоя кола още от времето на яйцето та до днсе е изглеждала така добре...
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 16 години )
    Стига приказвахте глупости - винаги били връх на дизайна. Ауди си подобриха дизайна едва когато бившият дизайнер на Алфа Ромео, Валтер Де Силва започна да работи за ВАГ групата, в частност и за тях. Преди това бяха пълни дървета. Има писано доста в интернет, почетете малко...
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 16 години )
    Изглежда невероятно за разлика от измислената китайска играчка на БМВ...Ауди винаги са били на върха с дизайна просто уникален.