IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz GLK става по-икономичен и по-агресивен

Германците са подготвили два BlueEFFICIENCY двигателя и AMG пакет за GLK.

Mercedes-Benz GLK става по-икономичен и по-агресивен
Новите BlueEFFICIENCY двигатели ще се помещават в модификациите с означение GLK 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY и GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY.

При първата, дизеловият агрегат с обем 2.2 литра ще доставя 204 к.с. и 500 Нм. Според информацията, средното потребление на гориво ще бъде в рамките на 6.7 литра на 100 км., а за ускорението до 100 км/ч. ще са необходими точно 7.9 сек. Максималната скорост ще достига 215 км/ч.

За тази модификация е предвидена автоматичната 7G-TRONIC скоростна кутия със седем степени.

GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY ще използва същия мотор, но с по-слаби показатели и задвижване само към задния мост. Мощността тук ще бъде 170 к.с., а максималният въртящ момент 400 Нм.

Занижените динамични показатели при тази модификация, обаче се компенсират с по-нисък разход на гориво. Оборудван със ръчна скоростна кутия със шест предавки, този двигател изисква между 6.0 и 6.4 литра гориво на всеки 100 км. Ускорението до 100 км/ч. става за 8.5 сек., а максималната скорост достига 205 км/ч.

Както вече споменахме, освен по-икономичен, Mercedes-Benz GLK става и по-агресивен. Това се дължи на новите брони, 20-инчовите колела и някои други елементи, които предлага AMG пакетът за GLK. 

AMG оборудването за GLK ще се предлага от месец декември 2009 година.
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 16 години )
    Мерцедес правят голяма услуга на БМВ и АУДИ с този пластмасов интериор,Е класа, С класа и ГЛК класа са страшна излагация.Надявах се че щом се разделат с Краислер ще стане много по добре,ама уви не съм бил прав.В този ценови клас автомобили никога не бих си купил кола от горе споменатите,а забравих и пластмасовия МЛ клас.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Момче, ти си за убиване! Направо срина всички *** от тоя сайт и се качи на 1-ва позиция като ***! Аз примерно, както не харесвам дизайна на Мерцедес ми е правило впечетление, че Е-класите вътре са страшно обезшумени и с много качествени материали. Т.е. - колата не е каресива, поне за мен, но пък интериора е супер, което е по-важното, защото наистина човек се вози вътре, а не вън. Виж новата Кия Сийд с колко качествен и мек интериор е за класа си. Направо избива рибата!!!
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 16 години )
    70-80% ot vremeto okolo koloata si q prekarvash v neq i kato e grozna otvutre zabravqsh che e qka otvun (izobsto ne kazvum che tova kamionche ima gram hubost v nego!)...
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    mi ne e mnogo gotino da dade6 sto bona i da ti se razkarca kolata. Pak i dokato kara6 si v kolata ne otvanka i trqbva da tie gotino nali?
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nenor ( преди 16 години )
    е много ясно, че като даваш 100 бона за кола ще гледаш интериора, конкуренцията е супер силна : XC60 и Q5 са по-добър избор.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 16 години )
    awe kvo tolkoz go gledate toq interior...az kato karam si gledam putq ne koe mi e ot plasmasa i koe ot durvo
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 16 години )
    Току що покарах GLK 320CDI и съм адски разочарован!!!! Не стига, че е дялона с теслата вътре, ами и има повече пластмаса от колкото в моята кола, която е поне 3 пъти по-евтина! Като ускорение е ок, като поведение на пътя разход и т.н. нямаше време да я оценя, но определено интериора не струва според мен!