IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизация за Hyundai Santa Fe

Точно три години след представянето през 2006 на SUV модела Santa Fe Hyundai е готов с негов фейслифт.

Модернизация за Hyundai Santa Fe


Преработен е не само дизайнът на предницата, но са модернизирани и двигателите. Премиерата на обновения модел е предвидена за автосалона във Франкфурт. Промените в дизайна са евюлюционни, решетката на радиатора носи новата хромирана емблема, ново е оформлението на зоната около фаровете за мъгла, която е близка до стила на наследника на Tucson-ix35. Страничните огледала с интегрирани в тях мигачи също са сред отличителните характеристики в дизайна на освежения всъдеход. Нови са задните светлини, накрайникът на ауспуха. Вътре в интериора има изнесено на волана дистанционно управление на CD-системата, а също и нов USB-AUX вход.

Пространството в купето на автомобила остава непроменено, по желание може да има места за 7 пасажери. Допълнителните седалки могат да се скрият напълно в пода като по този начин отварят доста място за багаж. Ако и вторият ред седалки бъде свален обемът на багажника се увеличава до 1528 литра.



сравнение стар/нов

Досегашните мотори се заменят с нови – дизеловият с мощност 155 коня, а също и бензиновият V6 с мощност 189 к.с. отпадат от гамата. Изцяло новият 2,2 литров комън рейл дизелов агрегат с мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент 422 Nm в Santa Fe 2.2 CRDi ускорява версията с предно предаване от 0 до 100 км/ч за 9,5 секунди, а максималната скорост е 190 км/ч. Средният разход се определя от компанията на 6,6 литра на 100 км.
Базовият бензинов мотор е с обем 2,4 литра и мощност от 174 к.с. Ускорението при него става за 10,7 секунди, а максималната скорост отново е 190 км/ч. Със среден разход от 8,5 л/100 км новият бензинов агрегат е по-икономичен от своя предшественик с 1,6 литра на 100 км.

Нова и за двете версии на моторизация е серийната 6-степенна механична скоростна кутия. Предлага се и автомат със шест степени и специален еко режим (Eco-Modus), но срещу доплащане. На пазара фейслифт модела трябва да се появи в края на годината. Задвижването също остава по избор само предно или 4х4.



сравнение стар/нов
0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    747 ( преди 16 години )
    иво,добре ги следиш ти автомобилите,но явно го правиш със затворени очи.Не ти ли прави впечатление,че Санта Фе-тата ги няма по автокъщите,а ги има по пътищата?Ами отговори си сам ... А извън България не съм чел за джиповете,но за сметка на това в Германия i30 се обезценява процентно по-слабо от съответния Голф.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Lubitel ( преди 16 години )
    Преди фейслифта беше с по добър вид....хубава кола обаче слабички ги правят.Съгласен съм с Иво че такива марки не се продават на пазара дори след време :)
  • #38
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Gigo ( преди 16 години )
    грозотияяяяяя
  • #37
    0 rate up comment 2 rate down comment
    иво ( преди 16 години )
    винаги съм съдел за качеството на една кола по това колко струва тя втора ръка след 5 години и хюндай са на едно от последните места гледайки съотношението нова цена цена след 5 години, много по трудно се продат употребявани марки като ШЕВРОЛЕТ ХЮНДАЙ НИСАН
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    кой щял да го купи за 70 000 лв,...а ми не знам,ти ми кажи!За 2007 и 2008 е най-продавания SUV в България.Защо не е най-продаван по-евтиния с 10 000 лв. Шевролет Каптива?Още повече,че Каптива-та на практика е Опел Антара,"маркова работа",който уж беше скритото оръжие на Опел.Просто защото Санта фе-то е добро за парите си както и да го увъртате.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Осъзнайте се,Honda CR-V е в класа на Hyundai Tucson,не на Санта Фе!И този който пита за блокажите е явно най-невежото парче!Личи му,че дори и през прозореца не е поглеждал да види какво има и какво няма.И двигателите изобщо не са два,а пет.Четете световните сайтове,не този аматьорски опит наречрен гръмко Аутомедия.Това е последния фейс лифт,следва ix45,имаше новина.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Badi ( преди 16 години )
    Hyundai se otkazaha za sega ot ix45 nqma i smisal santafe e edin ot nqi prodavanite suvove v sveta
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    out ( преди 16 години )
    Колите вече до такава степен си приличат че е трудно да кажеш кой от къде краде...
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Даскал ( преди 16 години )
    Ти пък си уникално неграмотен. "Сигмент" се пише "сегмент". Защо се опитваш да даваш нещо, което нямаш - от зелена тиква - семе, та и от теб акъл. ***!!!
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    xaxa ( преди 16 години )
    какъв туарег, хюндай е народна марка братче, и да го пуснат за 70 000 лв колко мислиш ще са балъците да си го купят?? Всеки ще си купи за таз пара нещо доста по-марково, все едно да ти предлагат дънки boss и blue lable на еднаква цена и ти да си купиш българското... :D