IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизация за Hyundai Santa Fe

Точно три години след представянето през 2006 на SUV модела Santa Fe Hyundai е готов с негов фейслифт.

Модернизация за Hyundai Santa Fe


Преработен е не само дизайнът на предницата, но са модернизирани и двигателите. Премиерата на обновения модел е предвидена за автосалона във Франкфурт. Промените в дизайна са евюлюционни, решетката на радиатора носи новата хромирана емблема, ново е оформлението на зоната около фаровете за мъгла, която е близка до стила на наследника на Tucson-ix35. Страничните огледала с интегрирани в тях мигачи също са сред отличителните характеристики в дизайна на освежения всъдеход. Нови са задните светлини, накрайникът на ауспуха. Вътре в интериора има изнесено на волана дистанционно управление на CD-системата, а също и нов USB-AUX вход.

Пространството в купето на автомобила остава непроменено, по желание може да има места за 7 пасажери. Допълнителните седалки могат да се скрият напълно в пода като по този начин отварят доста място за багаж. Ако и вторият ред седалки бъде свален обемът на багажника се увеличава до 1528 литра.



сравнение стар/нов

Досегашните мотори се заменят с нови – дизеловият с мощност 155 коня, а също и бензиновият V6 с мощност 189 к.с. отпадат от гамата. Изцяло новият 2,2 литров комън рейл дизелов агрегат с мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент 422 Nm в Santa Fe 2.2 CRDi ускорява версията с предно предаване от 0 до 100 км/ч за 9,5 секунди, а максималната скорост е 190 км/ч. Средният разход се определя от компанията на 6,6 литра на 100 км.
Базовият бензинов мотор е с обем 2,4 литра и мощност от 174 к.с. Ускорението при него става за 10,7 секунди, а максималната скорост отново е 190 км/ч. Със среден разход от 8,5 л/100 км новият бензинов агрегат е по-икономичен от своя предшественик с 1,6 литра на 100 км.

Нова и за двете версии на моторизация е серийната 6-степенна механична скоростна кутия. Предлага се и автомат със шест степени и специален еко режим (Eco-Modus), но срещу доплащане. На пазара фейслифт модела трябва да се появи в края на годината. Задвижването също остава по избор само предно или 4х4.



сравнение стар/нов
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ivo ( преди 16 години )
    вийте цената при дилърите 70 000 лв. само балак неразбиращ от коли би платил тези пари за хюндай и има само 2 двигателя/ голям избор няма що.....
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    West city ( преди 16 години )
    За Фейслифт е добре пипнали са предните и задните светлини и са ги осъвременили.Но аз ще си остана фен на американските танкове дори и никога да не притежавам един от тях.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 16 години )
    колко от пишещите тук са карали тази кола, ама съвсем честно!
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    дидо ( преди 16 години )
    Докторе :) прав си, само че посочените от теб Сувове са в по долен клас
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dido ( преди 16 години )
    Ти нормален ли си, какъв си незнам, обаче нищо не разбираш от коли!!! Ix 55 е вкласа на Туарега примерно, а не Санта Фе, Санта Фе го сравнявай точно с Хондата, Мицубиши Аутлендър, Нисан Х-трейл. Според теб Санта Фе колкмо му е теглото и с колко блокажа на деференциала са??? За сравнение ще ти дам примерно Паджеро, което е в един клас със Санта Фе според теб! Айде направи сравнение и пак пиши глупости г-н СПЕЦИАЛИСТ
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    corrado ( преди 16 години )
    стига си ни натрисал затъналата Хонда!Не разбра ли,че никой не го интересува!Някаква заспала фирма,затънала до гуша с отчайващо банален дизайн и само два-три свестни бензинови мотора.До там е Великата Хонда!За това все по-малко се чува и изпада по-надолу и по-надолу
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    corrado ( преди 16 години )
    Ти не различаваш ли SUV1 и SUV2?Явно си уникално ***!Хонда CR-V е в сигмент "С",където са Hyundai Tucson (ix35),VW Tiguan,.....А Santa Fe е в сигмент "D",там са VW Tuareg,... Сега разбираш ли?
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dido ( преди 16 години )
    Кое Хонда CR-V ли е в по-долния клас??? и двата автомобила са СУВ!!! не се излагайте
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    TURBO ( преди 16 години )
    dobro kopie na F O R D!
  • #21
    0 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Това е като куфар, даже си има дръжка на грозната задница.Ако се гледат продажбите Sang Yong трябва да са супер автомобили поне в БГ.