
Преработен е не само дизайнът на предницата, но са модернизирани и двигателите. Премиерата на обновения модел е предвидена за автосалона във Франкфурт. Промените в дизайна са евюлюционни, решетката на радиатора носи новата хромирана емблема, ново е оформлението на зоната около фаровете за мъгла, която е близка до стила на наследника на Tucson-ix35. Страничните огледала с интегрирани в тях мигачи също са сред отличителните характеристики в дизайна на освежения всъдеход. Нови са задните светлини, накрайникът на ауспуха. Вътре в интериора има изнесено на волана дистанционно управление на CD-системата, а също и нов USB-AUX вход.
Пространството в купето на автомобила остава непроменено, по желание може да има места за 7 пасажери. Допълнителните седалки могат да се скрият напълно в пода като по този начин отварят доста място за багаж. Ако и вторият ред седалки бъде свален обемът на багажника се увеличава до 1528 литра.

сравнение стар/нов
Досегашните мотори се заменят с нови – дизеловият с мощност 155 коня, а също и бензиновият V6 с мощност 189 к.с. отпадат от гамата. Изцяло новият 2,2 литров комън рейл дизелов агрегат с мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент 422 Nm в Santa Fe 2.2 CRDi ускорява версията с предно предаване от 0 до 100 км/ч за 9,5 секунди, а максималната скорост е 190 км/ч. Средният разход се определя от компанията на 6,6 литра на 100 км.
Базовият бензинов мотор е с обем 2,4 литра и мощност от 174 к.с. Ускорението при него става за 10,7 секунди, а максималната скорост отново е 190 км/ч. Със среден разход от 8,5 л/100 км новият бензинов агрегат е по-икономичен от своя предшественик с 1,6 литра на 100 км.
Нова и за двете версии на моторизация е серийната 6-степенна механична скоростна кутия. Предлага се и автомат със шест степени и специален еко режим (Eco-Modus), но срещу доплащане. На пазара фейслифт модела трябва да се появи в края на годината. Задвижването също остава по избор само предно или 4х4.

сравнение стар/нов


1