IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Passat 1.4 TSI EcoFuel и Toyota Prius най-икономични според ADAC

Само четири месеца остана начело на EcoTest, съставен от Немския автомобилен клуб ADAC Volkswagen Passat, работещ с метан.

Passat 1.4 TSI EcoFuel и Toyota Prius най-икономични според ADAC
При новите измервания стана ясно, че е достигнат от Toyota Prius и Honda Insight. Всъщност и трите модела имат по пет звездички от теста за най-икономичен и екологичен автомобил на ADAC. 



Немският клуб оцени през последните пет-шест години над 900 автомобила продавани на пазара в Германия. Новото поколение на Toyota Prius с двигател имащ обем 1.8 литра, е получил 92 точки, също толкова, колкото бяха дадени през април на Passat 1.4 TSI EcoFuel



С една точка по-малко – 91 има Honda Insight с двигател 1.3 литра. ADAC дава по пет звездички на всеки автомобил, който в EcoTest получава над 90 точки. 

Първото поколение на Toyotа Prius беше на върха няколко години, когато през април тази година бе изместена от споменатата версия на Passat. Сега новото поколение на Toyota отново е на върха, макар и с нов и по-мощен двигател. 

И двата хибридни автомобили от Toyotа и от Hondа са били тествани при реални условия на движение по улиците и пътищата. Така Prius е постигнал в реални условия 4.6 литра на 100 км., колкото преди 4 месеца постигна и Passat 1.4 TSI EcoFuel. Точно толкова изразходва при теста и Honda. Разликата от една точка идва от съвсем малко по-високите вредни емисии на Insight. 

ADAC не се доверява на разхода и вредните емисии, които дават производителите, а ги измерва със своя собствена методика. 

Цената на екологичния Passat работещ с метан и на новия Prius  в Европа е почти еднаква – 28 000 евро. Honda Insight е доста по-евтина, като цената й започва малко над 21 000 евро.
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    CIVIC GX ( преди 14 години )
    Така е защото не сте тествали ХОНДА СИВИК GX само на метан!!!Той по екологичност е РАВЕН на НИСАН LEAF!!!дето е само на електричество!!!Ахх да :) Аз шофирам такъв и то в БГ :)
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    петар ( преди 15 години )
    Прочетете авторемонтните сайтове като ти изгори електрдвигатела и в гаранция да немогат да ти я оправят ще видиш една икономия Имам предвид руските сайтове там май ги карат по вече
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Toyota otnovo na varha. Super-modernata hibridna tehnologia ne e po-skapa ot retro Passata!!! Prius e s po-niski emisii 100%. Prius ima i po-goliama garancia! Prius moje da se kara i samo na tok! A do godina se o4akva Prius plug in,koito shte e o6te po-ikonomi4en. A Volkswagen da prodaljavat da trupat metanovi butilki po bagajnicite i da si palniat dvigatelite s turbini i kompresori,da mu misliat posle tia,koito 6te gi poddarjat!
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 16 години )
    Гори 3 на 100 като се спускаш на скорост,без газ.Тези филми ги знам.Точно Рено и точно с дръгливия 1.5 мотор,първо поколение Common rail с 1350 бара и две впръсквания.При 90 км/ч на равен път и галене на газта 4.7-5.0 на 100 реални.Другото са приказки от 1001 нощ.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    Хахаха - тия легенди ги разправяй на баламите в кръчмите. По наклон нагоре сигурно гори 1.5, а???
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    и това ( преди 16 години )
    Рено Меган 2003, 1.5 дизел, 3-*** човека, 80 км/ч - гори 3.0 / 100 км. по трип компютъра, 3.3 / 100 по бензиноколонката!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    L. ( преди 16 години )
    Е, естествено е АДАК да подминат 1.6 HDI.Ама май и те почнаха да вярват в глупости - за градско каране Приус е ОК, ама я го пуснете на магистралата...
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Е, да! Много ясно! Бутнеш по наклон 10 градуса и отива на 6 :) Все пак наклона си е наклон! :)
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Посерко ( преди 16 години )
    Дo: peronАвтомобилите на метан се оскъпяват допълнително заради бутилките за гориво, които трябва да издържат на налягане над 200 атмосфери. Доста са тежки, което предполага и услилено окачване. Все пак сигурно си има и прилична надценка ;)
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    прав си за 3.9/100,но кажи как при най-малкото изкачване разходомера показва над 5.5.Карал съм такъв Аурис.