IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще „претопи” ли Volkswagen Porsche?

Шефът на VW, Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) вече има големи планове за бъдещето на Porsche.

Ще „претопи” ли Volkswagen Porsche?
Наскоро VW и Porsche обявиха за предстоящо сливане в една фирма. Винтеркорн обяви, че първо трябва да се повишат обемите на продажби на  Porsche.


За миналата финансова година производителят на спортни автомобили продаде около 100 000 автомобила, но през сегашната тази бройка изглежда ще падне заради кризата. Винтеркорн заяви, че ще иска от Porsche да продава поне по 150 000 автомобила годишно през 2013 година.

Откъде ще дойдат резервите за продажби на Porsche? Това може да бъдат само нови модели, по-масови и с по-ниски цени. Очаква се VW да добави три нови модела към произвежданите сега в Porsche. Засега е рано да се каже какви ще са тези нови модели, но от VW обясниха какви трябва да бъдат бъдещите продукти на Porsche.

Първият ще бъде автомобил разположен в моделния ред на фирмата под досегашния Boxster. Вторият ще бъде „по-малък брат” на Cayenne, или с други думи Porsche вариант на VW Tiguan. Последният трети нов модел ще бъде някаква вариация на Panamera.

Когато беше обявено решението за сливане на двете фирми, от Volkswagen обявиха, че няма да „разводнят” моделите на Porsche с „евтини и масови нови модели”. Но сега, дори преди да е започнал реално да съществува новия алианс, вече се говори от страна на VW за „по-масови и по-евтини модели” на Porsche.

На 23 юли досегашният шеф на Porsche Венделин Видекинг показа характерен знак с пръстите на ръката и напусна поста си, несъгласен с бъдещето на фирмата.


Дали уникалната спортна фирма ще оцелее или постепенно ще се разтвори във Volkswagen остава да видим. 
0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Absurde ( преди 16 години )
    Ще почнат да правят Поршета в класа на Голф и ще видим голф 7 със шестак от порше... Порше достатъчно воднисти станаха с Кайена и Панамерата пък и с тия малки Каиейни и некви лаина по-малки от бокстер... Остана ни само Ферари, дно тия от Фиат не решат и тя да прваи Ферари Уно или Браво...
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MEN ( преди 16 години )
    Да и ше вика, на ви *** голфаджии...
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    Porsche 211Turbo 1.6L 210Hp няма да е зле за някой комплексар, мразещ Golf, да ги къса на ускорение от място
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fordf350 ( преди 16 години )
    да ще претопи Порше. Точно както претопи соц.Шкодата.
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    хихи ( преди 16 години )
    Айде народе, въпрос на време е да си купите порше 1.4 на платформата на поло...
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ето го и страшното разглобяване как изглежда:http://atlanticmotorcar.com/service%20solutions%20images/DSC05693.jpg
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    Явно яко сте закиклили, щом като човек ви пусне един фитил на майтап и веднага се палите. Нещо като спора Левски-ЦСКА...хахаах.Абе хора, къде ви отиде чувството за хумор, давайте го по-спокойно. Живота не е само нерви, все пак ;)
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ами за всяка кола сигурно е различно. Аз имах А6 2.5TDI там беше на 100 000км. Иначе при кварталния майстор (от който аз съм много доволен) смяната на консумативи те като работа стураше около 150лв за въпросното разглобяване. Но в София май наистина цената отива на 200 - 300лв. А и все пак, който си е купил Ауди е наясно, че за всичко ще си киха яко :)
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Е, щом е само на 100 000 км, значи всичко е наред. Аз очаквах на под 50 000 км. Сигурен ли си за 100-те хиляди? :) Защото предполагам за това разглобяване и сглобяване няма да минеш с под 200-300 лева и то ако не е официален сервиз :)
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Вярно е! Но това не е минус. Предницата се разглобява много лесно и след това майсторът може да седне на едно столче и на спокойствие да подреди всяка ролка и ремък на точното му място. Разбира се от страни изглежда плашещо, но не е кой знае какво. А и това се прави веднъж на 100 000км.