IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е заместникът на Kia Opirus/Amanti

Виждате първите компютърни образи на новия седан на Kia, известен засега само с кодовото си име „VG".

Това е заместникът на Kia Opirus/Amanti
От това което виждаме, може да се заключи, че серийният модел остава близо до много добре приетата концепция KND 5, показана на автомобилния салон в Сеул през април.

От съобщение на Kia се разбира, че седанът „VG” ще замени модела Opirus / Amanti на световните пазари. „VG демонстрира ясно новият етап в развитието на дизайна при Kia и показва новия ни стил - изтънченост чрез простота”, казва Хюн Лии, вицепрезидент на Kia.

Най-вероятно серийната версия ще запази размерите на концепцията – дължина 4945 мм, широчина 1850 мм и височина 1475 мм. Разстоянието между осите е 2845 мм. Показаната през април концепция беше с бензинов двигател V6 Lambda с обем 3.5 литра, но серийната версия със сигурност ще се предлага с по-широка палитра от бензинови и дизелови двигатели.

Заместникът на Kia Amanti / Opirus ще се появи на пазара в Корея още до края на тази година, а в Европа ще дойде в началото на 2010.
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    malaka ( преди 14 години )
    аз очаквам да видя hyundai i50 в Европа .много се изкефих,че корейците не тръгнаха по пътя на VAG , а направиха нова платформа със задно предаване . в youtube е пълно с клипове какво прави Genesis на полигон с 5-серия,Е-класата и Лексус . и изпреварва 5-серия по продажби там
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kushev ( преди 14 години )
    В това е класа на немците,Пасат,Мондео...Не знам как ще пробият КИА.Във всеки случай няма да е изведнаж.Точно тук се провали Сюпърб.Определено оригинала,Hyundai i40 (Sonata) е много по-популярен.Но не е невъзмпожно,те и на Ceed се присмиваха,а няправи страхотни продажби точно в Европа.Особено запазят цените-Соната започва от доста под 40 хил. в момента.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FF ( преди 14 години )
    Страхотно Mondeo.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    D12 ( преди 14 години )
    От 5 години КИА имат последователен дизайн,но ти явно си виждаш избирателно.Второ точно пред входа ми спират 15 годишен Голф и 15 годишен Хюндай.Голфа е обиколен с ръжда,а корейката няма и една точка.Когато VW направя т гаранцията си не 7,а само 3 години,обади ми се.Те и сега не смогват,скъсват ги от дела в Германия,щото са в елита,нали,хи,хи,хи!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    voodo ( преди 14 години )
    Дизел 150 коня отдавна не е актуален,имат го европейците.Това ще е с моторите на Hyundai.Дизели 1.6 115hp 1.6 136hp 2.0 184 hp(компресор+турбина) , 2.2 200hp(компресор+турбина).
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    voodo ( преди 14 години )
    тоя цепи мракка с Астон Мартина.От няколко дни във всичко излязло вижда копие на Астон,дори и във Фиестата,ха,ха,ха!А на тази КИА стоповете приличат на Ауди,иначе предницата е уголемено копие на фейслифта на КИА Сийд.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    идиота ( преди 14 години )
    ако запази тази визия трябва и 1 дизел 150 коня и цена под 50 хилки така немците може и да го издухат знаете КИА каква гаранция дава
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Voodo ( преди 14 години )
    Как точно видя Insignia,след самата тя е копие и няма нищо оригинално!Странно сравнение.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lilo ( преди 14 години )
    Ансолютно вярно.С малката корекция,че КИА не е била на GM,а Daewoo.КИА плащаше на Мазда и правеше клонинги на старите и модели.През 1998 беше пред фалит и ги купи Hyundai.А това от снимката е с точните размери на ... Hyundai i40.Едва ли има изненадани.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 14 години )
    Истинската KiA която си знаем че за нищо не става, отдавна умря, откакто я продадоха от GM на HYUNDAI.Сега това са просто производни на хюндайската корпорация. Но тъй като е второстепенна марка безобразията и наглостта с плагиатстването им е самопозволено. А истината е, че всъщност HYUNDAI просто си купиха една верига от заводи.