IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи официални снимки на Mugen Honda Civic Type-R

Доработената от Mugen Honda Civic Type-R за първи път пред фотообектива.

Първи официални снимки на Mugen Honda Civic Type-R

Тази модификация на Civic Type-R ще стъпи на европейския пазар още това лято, но до сега от компанията показаха само няколко изображения и кратък видео материал.

Тази седмица в Япония, ексклузивно пред изданието Рistonheads, спортната машина най-накрая разкри своя потенциал.

Както знаете това е още по-спортна версия на последната Honda Civic Type-R, която се отличава с оптични и механични доработки. Интегрираният аерокит се отличава с масивно задно крило, странични прагове, дифузьор, широки тръби на ауспуха и нова предна броня със спойлер тип устна.

Футуристичното спортно возило се захранва от познатия 2.0 литров VTEC четирицилиндров мотор(F20A), който при Mugen версията е напомпан до 240 к.с. Задвижването е към предните колела, а скоростната кутия е ръчна с шест степени. 

Mugen Honda Civic Type-R е оборудвана с диференциал с повишено триене тип Торсен (Limited Slip Differential - LSD). Окачването на автомобила е изключително стегнато и приближава колата с 5мм. по-близо до пътя. Спирачната система разполага с четири бутални апарати.

Очаквайте до края на седмицата подробна информация за динамичните характеристики на Mugen Honda Civic Type-R.

0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Svet ( преди 16 години )
    Има и още нещо което трябва да се спомене. Предаването е на предните колела. 240 коня са достатъчни. Не вярвам сивичето да може да се опре на класовите бегачки. Но все пак трябва да им се отдаде заслуженото 240 от 2 литра атмосферен е повече от добро. Като нищо да вземат награда двигател на годината до 2 литра догодина.Както го направи S2000 преди време с сходни показатели.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Nissan gt-r е любимата ми резачка,но двигателя му е 3.8 дали е с 200гр по-малко от 4литра има ли значение а и автомобила не е с мн ниско тегло малко над 1700кг,350з и 370з също са сравнително тежки.а колкото до турбините какво GT-R-a не е ли twin-turbo.от вс което каза не те разбрах какво искаше да излезе.най-лесно е помпенето с турбо затова е най-предпочитано.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cabrio ( преди 16 години )
    Дай още 100000 да ти монтират вертикално излитане и цветен телевизор. Аз понеже не разбирам си вкарах парите в по-бавна кола :) Вдигай конете, защото е много неприятно, когато някой с по-малко мощност и по-малка кубатура ти стане на точка на хоризонта. Докарай си псевдо-резачката на драга в Сливен да ти се порадваме.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Racer ( преди 16 години )
    ooo te teq deto nakazwat si mislqt 4e mnogo znaqt no ne e taka ne e izleznyl s turbo to se znae dal sym kinti i rezulatatyt e na lice ako vkaram o6te 10 000 i az moga da mu vdigna mo6tnosta do 400hp katro ne razbira6 za kakvo stava duma za6to izob6to se probwa6 da pi6e6 gluposti pitam az ???
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cabrio ( преди 16 години )
    Имаш предвид нещо като твоят РЕЙСЪР 318is, серийно излезнал от завода с две турбини и суперчарджър и напомпан на макс :) EmoXide те наказа вече, защо продължаваш да говориш глупости. И вземи да си купиш едно хубаво BMW, 318-ката е срам за баварците.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Racer ( преди 16 години )
    ako iska6 da mu vdigne6mo6nosta na tova nad 400+ togawa wse edno si si q kupil na novo tova e nov avtomobil i izbor na tuning 4asti nqma da ima vsi4ko 6te e po pory4ka samo bloka 6te ostane originalen ..;) dokato ako be zamisylyt da e s turbo ne6tata 6tqha da sa mnogo po prosti i da se izpolzvat gilqma 4ast ot originalnite 4asti koeto bi dovelo do po golqm interes za tuning ot fenovete im sega motora e iztiskan na maksimum i tova 6te se otrazi na razhoda na gorivo a 6e ima nisyk vyrtq6t moment
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    По-малък двигател = по-лек автомобил = по-добра динамика и поведение на пътя.Това е залегнало във философията на японските спортни резачки. Защо NISSAN GT-R35 няма 4литра двигател примерно? Или пък суперспотистът HONDA/ACURA NSX?Липсата на Turbo от една страна развързва ръцете на тунерите, от друга държи акциза при внос на автомобила по-нисък. Който има хабер нека си я дуе с турбинките до 400+ к.с. ако му стиска. ;)
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    митю ( преди 16 години )
    Абе човек ти се шегуваш,колкото по-голям е двигателя толкова повече може да се изстиска и е по лесно.като опре до малки двигатели който си го може си го може да ги изстисква.евала правя на правя на nissan,honda и mitsubishi за работата на резачките им от ниски литри страхотни динамични характеристики,но техният праг е по нисак отколкото на автомобил с двойна кубатура.
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Cabrio ( преди 16 години )
    Само една дума ще ти кажа - NISSAN
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    От голям двигател се докарват по-трудно коне. Защо японците ненаправят нещо като Ферари, БМВ, Ауди - V8, V10, V12 с литрова мощ 100+ към 1 атмосферни...