IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално показа своя нов модел A5 Sportback

Audi публикува голяма галерия от снимки и нови данни за своето „купе с пет врати”, което ще бъде представено и на предстоящия автомобилен салон във Франкфурт.

Audi официално показа своя нов модел A5 Sportback
Според немската фирма, новият член на семейство A5 „комбинира емоционалния дизайн и елегантност на купе, комфорта на седан и практичността на комби”. 


Разбира се ако оставим настрана приповдигнатата емоционалност, това си е просто версия liftback с пет врати на A5 Coupe. Покривът слиза назад и това придава определена елегантност и в същото време динамичност на този нов модел. 


Дизайнът на Sportback около третата (C-колонка) наистина е уникален и се съчетава по блестящ начин с вратите без рамка. Още по-красиво изглежда A5 Sportback със спортния пакет S-Line, който комбинира по-стегнато окачване и разположено по-близо до пътя тяло с по-големи лети джанти, променени брони, промени в страничните отвори за въздух, дифузьор и различни накрайници на ауспуха, както и нови прагове. 


В интериора Audi вече налага различим стил, с характерна вътрешна част на вратите и на таблото. Като цяло разположението на инструментите не се различава съществено от това при A4 и останалите модели от семейство A5. 



Макар Sportback да е с 36mm по-нисък от седана A4, от Audi казват, че автомобилът с четири места предлага място над главите на пътниците, както и за краката им, съпоставимо с това при A4. Нещо повече, от Audi твърдят, че Sportback има обем на багажника от 480 литра, което е почти идентично с предлаганото от комби версията A4 Avant. 



Ако задните две седалки бъдат сгънати обемът за багаж може да нарасне до 980 литра. 

При двигателите на Sportback няма изненади. В Европа от септември колата ще се предлага със същия набор от двигатели, с който познаваме и моделите A4 и A5. 


Първоначално ще видим три бензинови агрегати - 2.0 TSI с мощност 180 к.с.и 211 к.с., както и V6HP 3.0 FSI с мощност 265 к.с, и три дизелови двигатели - 2.0 TDI с мощност 170к.с, 2.7 TDI с мощност 190к.с и V6 3.0 TDI с максимална мощност 240 к.с. Всички модели ще имат системата за генериране на електроенергия от използваната за спирачката кинетична енергия, която ще се складира в акумулатора. 


Трите бензинови двигателя заедно с най-силният дизелов се предлагат и с постоянно предаване на движението към четирите колела (Quattro). От средата на 2010 г. на A5 Sportback ще се монтират още три двигателя, един от тях ще е новият трилитров компресорен V6 TFSI с мощност 290к.с, познат от A6 и от „горещия” седан S4 (където обаче мощността му е повишена до 333 к.с.). 


Ясни са и цените на A5 Sportback, като в Германия те ще варират от 33 650 евро за 2.0 TSI с мощност 180 к.с, до 47 950 евро за 3.0 TDI. Ето цените и на останалите версии на Audi A5 Sportback: 2.7 TDI к механична скоростна кутия с 6 предавки -39 3003.0 TDI quattro 7-speed S tronic – 47 9502.0 TFSI (132 kW / 180 hp) с механична скоростна кутия с 6 предавки – 33 6502.0 TFSI (155 kW / 211 hp) quattro със 7-speed S tronic – 42 1503.2 FSI quattro със S tronic – 47 000






0 от 500
  • #92
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Fizo ( преди 16 години )
    Кво дрънкате тъпотии против Ауди. Вижте на БМВ отговора BMW 7 Series GT същата е като А5-цата . Просто БМВ копираха за да останат по-назад !
  • #91
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ( преди 16 години )
    Така си е! Множко идва "торкът" на мокро ако подадеш повечко от него, но ако си по плавен... а за засно както каза определено трее да знаеш за кво иде реч (за да го ползваш пълноценно), пък и едвали искаш да зимаш секи завои с вратите напред .... малко ще дойде изтощително
  • #90
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 16 години )
    Прав си че за да караш БМВ по бързичко трябва да знаеш какво правиш,но новите коли имат така настроен тракшън,че неможе да се завартиш само с подаване на газ.На мен много ми харесват Ауди но много сее предницата при 320НМ въртящ момент на 2.0 дизела пили гумите и то точно на мокро дето ти спомена,няма тръгване от светофара.
  • #89
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bai_Hui ( преди 16 години )
    ке ке ке колата ми е над 150 к.с. и много добре знам за какво става дума.И е с предно да не забравя!
  • #88
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 16 години )
    Явно колата ти е под 150к.с.Не се заяждам просто искам да кажа на хората които не са карали задно или просто не са притежавали,щото едно е да врътнеш едно кръгче друго е да имаш такава кола.Ако си купиш предно предаване 190 тди ауди и натискаш *** на газта в завои ще се утрепаш от първия път.
  • #87
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ( преди 16 години )
    Абе задното е за рацери... неможе да си нормален шофйор и да предпочиташ задно.. тъпо е.. на всяко по хлъзгаво място да си търсиш задницата некаде... предното е за нормални хора- даваш посоката и газззз и те изтегля..
  • #86
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vancool ( преди 16 години )
    I KOLKOTO PUTI OTIDA S EDIN PRIQTEL I SE POTRISAM KOLKO "PREMIUM" KOLI IMA :DKOQ KOLA NA 5000 KM IMA IZRONENI ZUBI NA MAHOVIKA! STAVA VAPROS ZA 2.0 TDI
  • #85
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vancool ( преди 16 години )
    HAHAHA KARAI SI 80-KATA I NE ME ZANIMAVAI! AMI VAV VSEKI IMA KOLI AMA NE ZARADI DEFEKTI.. IMA RAZLIKA :D NALI OTVORKO
  • #84
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 16 години )
    Що трябва да е А5 спортбек,като си е жив А4 хечбек. Какво общо има с А5,която самата е версия на А4. Чудят се вече какви глупости да измислят. БМВ и те с техните пишман GT-та - живи хечбеци. Изпедерастяват хубавите марки...
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hh ( преди 16 години )
    SKUPA NEMSAKA 6TAIGA