IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel пуска Eco Insignia

Insignia ecoFLEX - нисък разход на гориво, без компромис с динамиката.

Opel пуска Eco Insignia

Приключиха тестовете за международните медии на Insignia EcoFlex - версията с най-ниски емисии на СО2 и съответно с най-нисък разход на гориво. 

По време на едномесечните тестове е постигнат минимален разход на гориво от 3.6 л/100 км, а средното потребление на гориво за целия период е в рамките на 5.0 л/100 км. 

Opel Insignia EcoFlex се оборудва с дизелов CDTI агрегат с обем 2.0 литра, доставящ 160 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди, а максималната скорост достига 221 км/ч

Този четирицилиндров 16-клапанов двигател е оборудван с турбокомпресор с променлива геометрия на фирмата Garrett и common rail система с многократно впръскване на горивото, която работи с налягане 1 600 бара.

Opel Insignia EcoFlex се оборудва с 6-степенна механична предавателна кутия, която разполага със специален индикатор, който информира водача за оптималния момент за превключване на по-висока предавка.

За ниското потребление на гориво и добрата динамика, заслуга имат и специално разработените от Michelin гуми с ниско съпротивление и оптимизираната аеродинамика на колата - пред задния мост са поставени облицовки на резервоара за гориво, горната част на отвора за охлаждане на радиатора е прикрит, затворен е централният отвор в предния спойлер, намален е просвета на автомобила и е „запечатана” долната част на радиатора.

Insignia ecoFLEX седан и хечбек ще се предлагат от дилърите на Opel от началото на лятото на 2009 година. Вариантът Sports Tourer ще направи своя дебют тази есен.

В България ценовото ниво стартира от 24 350 евро или 350 евро над цената на обикновената версия.
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nerealen ( преди 15 години )
    Само да добавя, че Бмв 320d започва от 65000 и само за боя в конфигуратора ми смъкнаха 1630 кинта!!! Не сравнявам едната марка с другата, но това си е пладнешки обир за мен.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nerealen ( преди 15 години )
    Бъркаш нещо. В момента съм на конфигуратора на Инсигниата- 160 к.с. дизел, едишън, механична-49090лв.- с цвят 900лв и някаква кожа- 52000 и малко!!!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    па и в крайна сметка в града за къде са ти повече коне ? 130-160 са напълно достатъчни
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Най-обрания вариянт Козмо почва с базова цена от 50 000лв. в тази цена дори не влиза дори външната боя. Прекалено е скъпа ,за да конкурира останалите в сегмента. За боя доплащаш 900лв., дори еднозонов климатик няма и трябва да доплатиш за него още 600лв. Подлакътника и той с пари 300лв.Радио също няма, едва с 4AIR BAGS.. Бе обрана работа а парите като за Ауди и БМВ.. Една що годе добре обурудвана Инсигния отива над 60-70000лв.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nerealen ( преди 15 години )
    За 50 000 лв и ако наистина поне се доближава до дадения разход, колата ще е доста добра.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Преди 8 години имах дизелова Вектра 2.0DTI 16V с 82к.с.,Невероятно икономичен автомобил! Направо миришеше нафтата! Заводско разхода и бе 3.8л. ама аз така или иначе си го засичах на около 4,3-4,5л. ,което за ония години си бе впечатляващо! Но пък тромавееше ама едното е за сметка на другото. Сега гледам новата Инсигния пак се среми към същото. Въпреки ,че ускорение от 0-100км. за 9.5сек. е малко тромаво за 160к.с. но е напълно достатъчно и в нормите на поносимата и що годе прилична динамика.