Приключиха тестовете за международните медии на Insignia EcoFlex - версията с най-ниски емисии на СО2 и съответно с най-нисък разход на гориво.
По време на едномесечните тестове е постигнат минимален разход на гориво от 3.6 л/100 км, а средното потребление на гориво за целия период е в рамките на 5.0 л/100 км.
Opel Insignia EcoFlex се оборудва с дизелов CDTI агрегат с обем 2.0 литра, доставящ 160 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди, а максималната скорост достига 221 км/ч
Този четирицилиндров 16-клапанов двигател е оборудван с турбокомпресор с променлива геометрия на фирмата Garrett и common rail система с многократно впръскване на горивото, която работи с налягане 1 600 бара.
Opel Insignia EcoFlex се оборудва с 6-степенна механична предавателна кутия, която разполага със специален индикатор, който информира водача за оптималния момент за превключване на по-висока предавка.
За ниското потребление на гориво и добрата динамика, заслуга имат и специално разработените от Michelin гуми с ниско съпротивление и оптимизираната аеродинамика на колата - пред задния мост са поставени облицовки на резервоара за гориво, горната част на отвора за охлаждане на радиатора е прикрит, затворен е централният отвор в предния спойлер, намален е просвета на автомобила и е „запечатана” долната част на радиатора.
Insignia ecoFLEX седан и хечбек ще се предлагат от дилърите на Opel от началото на лятото на 2009 година. Вариантът Sports Tourer ще направи своя дебют тази есен.
В България ценовото ниво стартира от 24 350 евро или 350 евро над цената на обикновената версия.