IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Camaro и в Европа

GM реши да не продава официално в Европа Chevy Camaro модел 2010.

Новото Camaro и в Европа
Това обаче даде възможност на фирми като немската Geiger Cars да заемат опразнената ниша. Немската фирма, която е повече известна заради своята тунингова секция, обяви продажбите на новото Camaro в Европа. 


На официалния сайт на фирмата е обявена и цената на няколко налични бройки от този модел на Chevrolet. Camaro 2LT в ярко жълт цвят например, с двигател V6 с обем 3.6 литра, мощност 304 к.с. и автоматична скоростна кутия, се предлага за 39 900 евро.


Цената на този автомобил в САЩ е 27 375 долара или около 19 310 евро. Не е лош бизнесът на Geiger Cars! 

Други две нови Camaro предлагани от немците са ярко червени версии SS с механична скоростна кутия. И двата суперавтомобили са с двигател V8 с обем 6.2 литра и мощност 426 к.с. Цената на Geiger и за двата автомобила е фиксирана на 50 615 евро. 


Ако отидете в САЩ обаче, за тези пари ще можете да си купите два такива автомобила и да ви останат повече от 6 000 евро да се почерпите. Chevrolet Camaro SS1 се продава в Америка за 21 900 евро. 

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 15 години )
    Защото не си живял в Етиопия или Индия. *** виж там каво е...
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Умрела_скумрия ( преди 15 години )
    Прав си така си е! Много несправедливости има все още за нас, "новоевропейците".
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Каквото и да казват за американците, фактите говорят, че живеем в най-л..няната дупка на света.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    egati_dzvera ( преди 15 години )
    Ей тея колици да ги вкарат в БГ-то ама на американски цени... да ама не. Ше караме стари немски щайги и кви ли не други *** и то на цени дето ти го набутват барабар със слиповете. Австралийската малко по-спъната версия на Форд Фокус RS Turbo (ХR5 Turbo) с Volvo Duratec 220 коня двигател, чисто нов струва 35 000 ЛЕВА в Австралия. А ако отделиш и някой лев от закуска може лесно да го супнеш над 300 кончета. Тук за тия кинти ше караш нова но нисък клас максимум 1.6 скопена колица.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ама няма какво да го карам.. Каран е и е тестван от хора които с това се занимават и е оценен с последно място. Кво повече да ти обяснявам ако имаш мозък ще го разбереш, ако нямаш ще продължаваш с глупостите "Ти МЛ карал ли си? ,Коза виждал ли си? Къщичка за пилета правил ли си.."
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    козаря ( преди 15 години )
    ти МЛ карал ли си, а в лекса качвал ли си са, че си седнал ми обесняваш, голям професор, много чел, страшна работа. Кажи и че коза на живо не си виждал
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    V Amerika za polovin godina srednostatisti4eski rabotqga si kopuva takava kola,za kvo staa na vapros,blaze im
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    Какво да коментираме цените? Пълен абсурд. Вчера се рових из сайта на Jaguar и в английската секция си сглобих един XF с новия им 3.0 дизел с всички екстри. По курса за деня на БНБ ми излезе с цена 105 000лв. После цъкнах към българската секция и там те посреща надпис:цени от 106хил.и нещо си. като тук още не се предлага новия дизел а е със стария.И какво излиза? За да карам тук същия купен по нормален начин трябва да дам грешни 50к.без дори да имаме автопроизводство.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Теста не е в Германия а в САЩ обърках се. Прекосиха САЩ ! И икономичния Лесус изяде 2 пъти повече гориво от дизеловия ML! Това се случи през 2006г. През 2008г. Втория тест вече с джипове от Луксозния клас и там вече RX400 трябваше да се бори с ML,Q7,X5, и Таурег. Лексус взу приза последен и далееч назад. Много слаб мотор,само 10% разпределение на мощността към задните колела. Никакви Офроуд качества.. Бе с две думи за нищо не става..
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ей Козаря ходи си гледай козите на село и не коментирай неща ,които изобщо не разбираш. Първо има два публикувани и офицялни теста на ML r RX 400 и в двата Мерцедеса УБИ Лексуса. Първия тест бе в Германия и правеха преход от 6000мили. Луксуса се огъна като количка от Мачбокс. Той дори не може да гази извън пътя!! Оказа се ,че УЖ е 4Х4 но само 10% към задните колела и т.н. Втория тест е с още 5 джипа. И Лексуса е пак последен. Той дори има само един мотор от 272коня. Никаква широка от гама нищо!