IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на Renault Megane Grandtour

Новото комби на Renault Megane идва със самочувствието на един от основните играчи в този сегмент на пазара в Европа.

Новото поколение на Renault Megane Grandtour
Сега аргументите за това сякаш са още повече в сравнение с предишното поколение. Комбито е увеличило размерите си, дължината му е 4 559 мм или с цели 264 мм повече от хечбека.

Широчината е останала без съществена промяна. Мястото за багажа, нещо доста важно за хората които купуват комби автомобил, е 524 литра. След сгъване на задните седалки то се увеличава повече от три пъти и достига 1 600 литра.

Ако се сгъне и облегалката на седалката до шофьора, в колата могат да се превозват товари с дължина 2 550 мм. Долната част на багажника се намира на 561 мм от земята при ненатоварен автомобил, което е доста удобно за товарене.

Разстоянието между осите при комби модела е 2 702 мм или с 62 мм по-голямо от това при хечбека.

Комбито на Mégane ще се предлага с широка гама бензинови и дизелови двигатели. Ето подробните им данни.



С новия си Grandtour Renault ще се конкурира в един доста населен сегмент от пазара. На него са главно европейски производители, но също така тук са и комби автомобили от Корея и Япония. Вижте размерите и на конкурентите.
 


0 от 500
  • #35
    2 rate up comment 1 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    Добре бе представителю на рено.бг. Отговори ми тогава САМО НА 1 ВЪПРОС:Защо по времето на Про Мобиле/2000 - 2004г/ рено беше на 2-3 место по продажби в БГ а сега сте изпаднали от всяка класация, с изключение на тези за надежност и качество където рено СТАБИЛНО ЗАЕМА ПОСЛЕДНИТЕ МЕСТА ГОДИНИ НАРЕД!!?ЖОКЕРИ:1.Много хора се опариха от "качествата" на колите рено - висящи постоянно в сервизите за какво ли не.2.Рено.бг са НАЙ-ГОЛЕМИТЕ НЕКАДЪРНИЦИ на БГ пазара.
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    PRO AUTOвец, разбирам, че не си почитател на Рено, но не е нужно да настройваш хората срещу тази марка. "Надали по света има човек, който така нагло да ЛЪЖЕ", (това е дежурната ти реплика). Очевидно вие от ПроМобил не сте "цвете за мирисане" и затова се опитвате по всякакъв начин да набедите някой друг (в случая Рено). Ще ти кажа само едно: ПРЕСТАНИ ДА ПОВТАРЯШ ПО СТО ПЪТИ ЕДНИ И СЪЩИ ЛЪЖИ!!!!!!!!!!!!! От Рено не са виновни, че сте такива некадърници и в случая сами сте се ПРЕЦАКАЛИ!!!
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    И за 8000лв да го продават, Рено пак ще са на опашката на пазара. Дори Мерц,БМВ и Ауди - струващи в пъти повече продават повече коли на нашия пазар. Да не говорим за Тойота,VW,Хюндай,Опел...Това е голямата мъка на сегашните вносители от рено.бг.Явно и те не са "цвете за мирисане" или просто ощипаните от "качествата" на Рено в БГ /а и посвета/ са доста!
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 15 години )
    Мога да кажа, че като визия и дизайн, колата изглежда много много добре. Ясно е че не на всеки ще се хареса допадне и т.н. Сектантските приказки и от двете страни са без коментар.Хечбека го карах, много приятен автомобил за 28 000 лв. Този сигурно ще прескочи 30 000 лв., но е по-добър като усещане и като интериор от доста ш неговия клас, а ценово е доста конкурентенЗа шносителите на Рено мога да кажа само, че ПроМобил не бяха цвете за мирисане, а пък сервиза им бе пълна отврат.
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Според мен компании, които купуват Пежо 107 или Ситроен С1 просто искат да минат тънко, като не мислят за доброто на слуителите си. Евтиното не винаги е добро. Всички знаят, че С1 е пълен ***. Естествено, че всеки друг Ситроен, в това число и C2, C3 и C4 ще са по-добри.Рекламират С1 защото за да се минават хората и да се набутват. С1 е съвременния Трабант. За нищо не става. Жалко подобие на кола. само гейовете ги карат.
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Така малоумно го казваш, че все едно си на 1-2 литра дизел, изпити директно от комън-рейла на рено - моторчето на "нисана" ти...))) Но ти поначало си *** - доказват го постингите ти а и колата ти - "нисан" с моточе на рено, бе опушена работа...))
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    имам нисан идиоте а за 555 само си казвам моето впечатление кам бмв-то
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    СИТРОЕН С1 - Типична счетоводна таратайкаТвоята приятелка вместо да си беше купувала такава кола, да беше дала същите за нещо нормално, че в днешно време наистина не е приятно да имаш мукава, вместо евтина пластмаса по вратитеКъдето ще давам 16-20 хиляди лева за такова инженерно недоразумение, по-добре кола за 10, още 2 в ремонти и шапка на тояга. Поне да знаеш, че караш кола, а не пластмасова каручкаУфф, колко съм критичен само
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Не му вързвай кусур! Тоя dCi като му закъса реното си попиива от нафтата му - ей така направо от комън-рейла смуче! Та за това си е постоянно къркан де...)))
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 15 години )
    А бе renault fan я да ми кажеш тогава ти, като виден представител на РЕНО.БГ: ЗАЩО СЕГА СТЕ НА ПОСЛЕДНИТЕ МЕСТА ПО ПРОДАЖБИ в БГ, СЛЕД КАТО РЕНО БЕШЕ ОТ ПЪРВИТЕ САМО ПРЕДИ 4-5 ГОДИНИ!? Може би хората се НАПАТИХА от тези "така качествени рена с по 5 звезди", висящи само по сервизите за какво ли не! А И ОКОЛО ГОДИНА БЕЗ СЕРВИЗ, след като МОШЕНИЧЕСКАТА ФИРМА РЕНО прецака Про Мобиле!!?Вижте всички фирми на БГ - пазара: НЯМА ПОДОБЕН ПРЕЦЕДЕНТ!