Маркионе заяви, че ”ако трансакцията с Opel пропадне за Fiat, животът продължава”. В същото време той подчерта, че все още Fiat е силно заинтересован от купуване на латиноамериканските активи на GM.
Маркионе обаче каза, че интересът към самостоятелно закупуване на Saab не е голям, защото двете марки на GM имат прекалено много общи части.
Шефът на Fiat не коментира възможността за алианс с PSA Peugeot Citroen, но това не пречи на медиите в западна Европа да спекулират около предстоящо сливане на двете групи. Ако това стане, Fiat и PSA Peugeot Citroen ще формират най-големия производител на автомобили в Европа.
Аналитикът в SG Securities Ерик-Ален Мишелис (Eric-Alain Michelis), казва пред британския вестник Guardian, че в един алианс на PSA с Fiat има много логика, защото двете групи имат 20 годишни връзки, специално в съвместното създаване на лекотоварни автомобили. Ако съюзът стане реалност, това ще позволи на PSA да разшири географията нa продажби и вероятно да се появи в САЩ, заедно с марките от групата Fiat - Alfa Romeo и Lancia.
Според Мишелис, разговорите между PSA и Fiat вече са започнали неофициално.