fallback

Вече е сигурно - Magna купува Opel

Канадско-австрийската компания Magna International е постигнала с концерна General Motors принципна договореност за закупуването на европейското подразделение на американския концерн.

Сега това споразумение трябва да бъде одобрено и от правителството на Германия, след което Opel ще получи помощ от немската държава, съобщава  BBC. По късно днес министърът на финансите на Германия обяви, че новият собственик на Opel е групата формирана около Magna. Според постигнатото споразумение Magna получава 20% от собствеността, руската Сбербанк (заедно с групата ГАЗ) ще има 35%, толкова ще останат в GM, а останалите 10% ще останат в работниците на Opel. Вторият кандидат за закупуването на Opel, италианската група  Fiat, се отказа от участието във втората част на преговорите с немското правителство, които трябваше да се състоят днес. Своето решение  Fiat обоснова с това, че „General Motors” не е подсигурил пълен достъп до финансовата документация на Opel”. Според представител на Fiat липсата на точни данни означава „фирмата да поеме значителен риск” да вложи средства във фирма, чието финансово състояние не е напълно ясно. Шефът на Fiat, Серджо Маркионе се опита да остави вратата отворена, като заяви, че ако този проблем бъде отстранен, Fiat е готов да продължи разговорите с Opel. Канадско-австрийската фирма обеща, като стане окончателен победител в надпреварата за Opel, че в заводите на немската фирма ще произвежда различни автомобили, създадени на базата на Opel. В същото време от руската група ГАЗ обявиха че в Русия ще произвеждат модели на Opel вместо Volga Siber, създадена на базата на миналото поколение на Chrysler Sebring.  
Тагове:
fallback
  • #11
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Защото целта на фиат е да затрият немската компания и оттам да станат монополисти в малкия и среден клас в Европа. А Опел в тези категории просто мачка италианските трошляци и по продажби и по качество. Самият факт, че идеите на Фиат бяха да закрият няколко хиляди работни места, означава само едно, че ще свият пазарния дял на Опел. Друго да питаш???
  • #10
    ... ( преди 15 години )
    Не мога да разбера, като някой не знае и не разбира от нещо защо изобщо се обажда. Влезте в autoblog.com и вижте хората какви коментари пишат "аз мисля", "на мен ми се струва", "на мен ми се иска" ... никой не е тръгнал да псува да се прави на най великия разбирач. Magna са канадска компания, това, че са подкрепени ор Руски банки няма нищо общо, защото същите Руски банки наливат пари в Magna отдавна. Това ще е една много свежа инжекция за марката. Според мен нещата ще се оправят.
  • #9
    Бруталото ( преди 15 години )
    Добро пожаловать в Группа ГАЗ-а! Для всех настоащих и будущих пользвателей Опеля мьi приготовили подорок - маленкий оленьчик,которой надо монтировать на капота автомобиля!
  • #8
    BELEG ( преди 15 години )
    ЗНАЧИ ТАКОВА МНЕНИЕ МОЖЕ ДА ИМА СМАО ЕИДН БЪЛГАРИН КАКЪВ Е СМИСАЛА ДА НАЛИВА МИЛЯРДИ ЗА ДАДЕНА МАРКА СЛЕД КАТО ЩЕ И ЗАТЖВАРЯ ЗАВОДИТЕ НАЛИ КРИЗАТА ПО ТАКАВ НАЧИН НИКОГА НЕМА ДА СВЪРШИТРЕБВАТ ИНВЕСТИЦИИ .. ТРЕБВАТ ПРОДАЖБИ ... ПЕЧАЛБИ .. И ТАКА НАТАТАК ТРЕБВА ТИЯ ЗАВОДИ ДА РАБОТЯТ НА МАКС ДА СИ ИЗБИЯТ ПАРИЧКИТЕВЕРНО 1-2 ЗАВОДА ЧЕ СЕ ЗАТВОРЯТ ПРИХОДИТЕ ТРЯБВА ДА СА ПОВЕЧЕ ОТ РАЗХОДИТЕ А ОТ КАДЕ ПРИХОДИ КАТО НЕ РАБОТИ МАРКАТА
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добре тогава обясни на всички тук защо според теб Добрев щеше да е *** ако Фиат беше купил Опел. При тази ситуация с Магна това е консорциум между няколко групировки и няма нищо по лошо от това всеки като лешояд дърпа по нещо от компанията Опел , разграбват я но това според теб не е ***. Фиат щяха да съкратят работници и оптимизират заводите по време на кризата а после пак ще наемат работници след като кризата затихне. Неможе и х..я в пу..ката и душата в рая.
  • #6
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Ще ти се...А кой ти говори за Голф пак не е много ясно? *** си лекувай комплексите по-добре.
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добрев по-голям *** от това няма защото както разбрах Опел изчезва като марка но ти пак почна с Голфа и немското
  • #4
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Тъшак щеше да е ако Фиат ги закупят. Уговорката е принципна, сега остава да видим какво мисли и германското правителство.
  • #3
    бай хуй ( преди 15 години )
    да живеят братушките, точно в тази криза е момента да дръпнат и те малко напред, толкова потенциал имат:):):)
  • #2
    yg ( преди 15 години )
    опел = волга
fallback
Последни