fallback

Вече е сигурно - Magna купува Opel

Канадско-австрийската компания Magna International е постигнала с концерна General Motors принципна договореност за закупуването на европейското подразделение на американския концерн.

Сега това споразумение трябва да бъде одобрено и от правителството на Германия, след което Opel ще получи помощ от немската държава, съобщава  BBC. По късно днес министърът на финансите на Германия обяви, че новият собственик на Opel е групата формирана около Magna. Според постигнатото споразумение Magna получава 20% от собствеността, руската Сбербанк (заедно с групата ГАЗ) ще има 35%, толкова ще останат в GM, а останалите 10% ще останат в работниците на Opel. Вторият кандидат за закупуването на Opel, италианската група  Fiat, се отказа от участието във втората част на преговорите с немското правителство, които трябваше да се състоят днес. Своето решение  Fiat обоснова с това, че „General Motors” не е подсигурил пълен достъп до финансовата документация на Opel”. Според представител на Fiat липсата на точни данни означава „фирмата да поеме значителен риск” да вложи средства във фирма, чието финансово състояние не е напълно ясно. Шефът на Fiat, Серджо Маркионе се опита да остави вратата отворена, като заяви, че ако този проблем бъде отстранен, Fiat е готов да продължи разговорите с Opel. Канадско-австрийската фирма обеща, като стане окончателен победител в надпреварата за Opel, че в заводите на немската фирма ще произвежда различни автомобили, създадени на базата на Opel. В същото време от руската група ГАЗ обявиха че в Русия ще произвеждат модели на Opel вместо Volga Siber, създадена на базата на миналото поколение на Chrysler Sebring.  
Тагове:
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 15 години )
    "АРАБИ НАЛИВАТ ПАРИ.." а бе я си пий хапчето и се успокой!Защото наливат,за това и те на заем разчитат,***!
  • #20
    BELEG ( преди 15 години )
    ХУБУ ВЕ ЩО НЕ ЧЕТЕТЕ КАКВО СЕ ПИШЕ ЧОВЕКА АКЗВА ЧЕ АРАБИ НАЛИВАТ ПАРИ В МЕРЦЕДЕС ТИ СИ ЗНАЙШ ТВОИТО МЕРЦЕДЕС НАЛИВАЛИ ПАРИ АРАБСКИ ПАРИ КОЙ КАКВО ЧЕ НЕ РАЗБРАЛ И ВЕДНАГА МНЕНИЕ 20 ГОДИШНИ НАЙ ВЕЧЕ МААААЛКО ПОНЕ РАЗБЕРЕТЕ КАКВО ЧЕТЕТЕ
  • #19
    pastira ( преди 15 години )
    mertsedes naliali arabski pari-taka li mu vikat, ebati fen kluba tuka,dvamata nai golemi sobstevnitsi sa arabi, i koli na tok da praiat-da uspokoim fenovete 4e pari4kite im ne otivat v blizkia iztok
  • #18
    BELEG ( преди 15 години )
    МЕРЦЕДЕС ИМА СПОРАЗУМЕНИЕ С БМВ ЗА САВМЕСТНИ ШАСИТА И МОТОРИ БМВ СИ ПРОДАВА МОТОРИТЕ И НА ФРАНЦИЗИТЕ СИТРОЕН И ПЕЖО БМВ МСЕРИИТЕ СА НАИ ЕДНИ ОТ ТЕЗИ КОИТО НЕ СА НА ЗАГУБИ VW СА НА НАИ ГОЛЯМА ПЕЧАЛБА ПОРАДИ ФАКТА НЕ ЦХЕ СЕ ПРОДАЖА МАРКАТА VW А ПОД VW GROUP СА МНОГО КОМПАНИИ
  • #17
    BELEG ( преди 15 години )
    АБЕ ВИЯ ДОБРЕ ЛИ СЕ ПОИНТЕРЕСУВАХТЕ ПРЕДИ ДА СИ КАЖЕТЕ МНЕНИЕТО ?!??!?!?!ЩЕ ЗАКРИЯТ ЗАВОДИТЕ НЕ НА ООПЕЛ В ГЕРМАНИЯА В АНГЛИЯ И АВСТРАЛИЯ ЗАВОДИТЕ НА ВОКСХОЛ И ХОЛДЕНКОИТО СА ДЕФАКТО ОПЕЛФИАТ ИМА ПРЕКАЛЕНО МАЛЪК ПАЗАРЕН ДЯЛ Ж КОИТО И ДА Е КЛАС ТАКА ЧЕ И ДА СЕ ЗАКРИЕ ОПЕЛ СЕ ТАЯ ЩЕ Е ПОЛЗАТА ЗА ФИАТ НИТО ЩЕ ИМ СЕ ПОДОБРИ КАЧЕСТВОТО НИТО ЧЕ ИМ СЕ УВЕЛИЧИ ДРАСТИЧНО ПАЗАРНИЯ ДЯЛ В КОИТО И ДА Е СИГМЕНТ НЕМЦИТЕ ИМАТ ТАМ НАИ ГОЛЯМ ПАЗАРЕН ДЯЛ
  • #16
    Д Добрев до Белег ( преди 15 години )
    VW наистина продават много, Опел също. Но Германия не е само Опел и VW, другите им концерни ще страдат още дълго, поне докато не свърши кризата. Мерцедес ако не ме лъже паметта наляха арабски пари, ами останлите какво ги правим?А това, че Фиат никога няма да стане монопилист, след днес е просто 100% сигурно.
  • #15
    Д Добрев до Белег ( преди 15 години )
    Абсолютно си прав, но това не отхвърля факта, че германците се притесняват от това основна за тях индустрия да бъде превъзхождана на големия европейски пазар от италианците. Факт е, че италианците искаха да закрият много повече работни места от Магна. Италианците също така гарантират и инвестиции в пъти по-малки. Защо тогава немското правителство да иска пари от Брюксел, та да ги даде на Фиат, при положение, че има по-качествен и по-силен инвеститор насреща???
  • #14
    BELEG ( преди 15 години )
    НИТО ИМАМ ГОЛФ НИТО СМЯТАМ ДА ИМАМ ЩОТО НЕ МЕ КЕФИНО ТОВА НЕ ПРОМЕНЯ ФАКТА ЧЕ ТОВА Е НАИ ПРОДАВАНАТА КОЛА ЧЕ Е ПУРВИЯ ХЕЧБЕКЧЕ ПЪРВИ ПРИЕМАТ КОНЦЕПЦИЯТА С НАПРЕЧНО РАЗПОЛОЖЕН ДВИГАТЕЛ ГОВОРЕХ ЗА ГОЛФ ЗАШОТО Е В ТОЗИ КЛАС И ЧЕ ГОЛФ6 Е КОЛА НА ГОДИНАТА ПАК НЯМА ЗНА1ЕНИЕ НАЛИ ???ФИАТ ГИ НЯМА И В КАЛСАЦИЯТА ДАЖЕФИАТ НИКОГА НЕМОЖЕ ДА Е МОНОПОЛИСТ НА КАКВОТО И ДА Е И В КОИТО И КЛАС ДА Е 20 ГОДИШНИТЕ ХАБЕР СИ НЯМАТ ЗА КАКВО ГОВОРЯТ
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    Явно от това ги е било страх *** немци Фиат да не стане монополист че тогава ще се чудят каде да си подават Вагините. А така поне са сигурни в това че руснаците ще довьршат Опел. Ей това Голфарите сте непоправимо болни изплакнати мозьци. Вижте само какво е писал този пациент на ВАГ , BELEG. Вижте му само заключението 1-ВО ФИАТ НИКОГА НЯМА ДА Е МОНОПОЛИСТ разсьждения на болен човек.Господи колко мъка има по тоя свят. Лекувай се , съвет.
  • #12
    BELEG ( преди 15 години )
    НЯМАТЕ ВРЪЗКА НИКАКВА !!!!!!!!!1-ВО ФИАТ НИКОГА НЯМА ДА Е МОНОПОЛИСТЕ В ТОЯ КЛАС VW СА СИ ЗАПАЛНИЛИ НИШАТА НИКОЙ НЕ БИ ВЛОЖИЛ МИЛЯРДИ ЗА ДА ЗАКРИЕ НЕЩО ВМЕСТО ДА ИЗПОЛЗВА ТЕХНОЛОГИИТЕ ИМ Я СИ ОТГОВОРЕТЕ СЛЕД КАТО НАЙ ГОЛЕМИЯ КОНЦЕРН VW Е ЗАКУПИЛ ТОЛКОЖА МНОГО МАРКИ ДА Е ЗАКРИЛ НЯКОЙ ???ИЛИ СИ ИЗПОЛЗВАТ ЖЗАИМНО ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЗАИМНО
fallback
Последни